Kilometer Vespa lx stroom

Os2273

New Member
Hoi allemaal.
Ik heb een vraag, ik ga eindelijk mijn kilometer vervangen door een digitale ( vespa lx )
Ik kan wel wat hulp gebruiken betreft de bedrading van de oude Kilometers teller aansluiting, welke aansluiting wat is.
Ik hoor het graag
 

Attachments

  • IMG_20240128_110908.jpg
    IMG_20240128_110908.jpg
    296.2 KB · Views: 13
Advertisement - register to remove this

Ik weet niet of je iemand hiermee kan helpen tenzij er iemand is met dezelfde cockpit die voor jouw de exacte draadkleuren en de positie in de connectoren wil noteren of detailfoto's heeft of wil maken van de connectoren.

Mocht dit niet het geval zijn, zou je per pinnetje van de connector het printbaantje kunnen volgen en kijken bij welk lampje/lampjes of metertje je uitkomt, maar dit is een heel klusje.

Dus hopelijk kan je iemand helpen aan detailfoto's.
 
Van de tank heb ik gevonden zwart - .maar nu welke is dan de tank vlotter +.
En welke reserveren lampje +.


IMG_20240128_124849.jpg
Thanks alvast , voor de hulp
 
Een goede morgen even een updated ;
Digital km passend gemaakt, Nu nog afwerken, Kwa bedrading nog even punniken
 

Attachments

  • IMG20240207060839.jpg
    IMG20240207060839.jpg
    176.4 KB · Views: 7
  • IMG20240207060950.jpg
    IMG20240207060950.jpg
    115.9 KB · Views: 7
Hoi hoi, ik ben er uit met de spaghetti.
En toch heb ik nog een laaste vraag.
Betreft, stads licht en gewoon licht en groot licht, gaan deze alleen branden wanneer de motor aan staat, heb nu als de motor uit is en contact aan er is stroom op de accu, dan brand er geen licht, klopt dit ?
Ik hoor het graag,
 
Hoi hoi, ik ben er uit met de spaghetti.
En toch heb ik nog een laaste vraag.
Betreft, stads licht en gewoon licht en groot licht, gaan deze alleen branden wanneer de motor aan staat, heb nu als de motor uit is en contact aan er is stroom op de accu, dan brand er geen licht, klopt dit ?
Ik hoor het graag,
lichten branden inderdaad alleen als de motor draait.
 
Back
Top