Killswitch magnetisch stage6 aansluiten

jelgon

Member
Ik heb een killswitch van stage 6 magnetische bekijk aub de 2 fotos u ziet hierop ook de 2 aansluitingen hiervan, ik vraag me af waar ik deze op moet aansluiten graag hulp alv bedankt
 

Attachments

  • AEC3B296-AB66-4BE5-83D6-1B779871269B.png
    AEC3B296-AB66-4BE5-83D6-1B779871269B.png
    280.5 KB · Views: 7
  • 4D37FC62-DA28-4EAB-8496-15A321146089.png
    4D37FC62-DA28-4EAB-8496-15A321146089.png
    305.9 KB · Views: 7
Advertisement - register to remove this

Een kill-switch kun je opnemen tussen de draden van de pickupspoel.

Maar waarom zou je zo'n kill-switch willen monteren?
Ik kan niet goed thuisbrengen wat er op de foto's staat die je hebt bijgevoegd maar dit lijkt op een killswitch waarbij je een soort polsband om je arm draagt en waarbij de ontsteking uitschakelt wanneer je van je scooter vliegt.
Zulk een beveiliging wordt onderandere ook op jetski's toegepast.
 
V
Een kill-switch kun je opnemen tussen de draden van de pickupspoel.

Maar waarom zou je zo'n kill-switch willen monteren?
Ik kan niet goed thuisbrengen wat er op de foto's staat die je hebt bijgevoegd maar dit lijkt op een killswitch waarbij je een soort polsband om je arm draagt en waarbij de ontsteking uitschakelt wanneer je van je scooter vliegt.
Zulk een beveiliging wordt onderandere ook op jetski's toegepast.
Vind het vooral gaaf voor het uiterlijk enja eens ik dan val wat niet de bedoeling is is mn motor ook direct uit enz
 
Je kan m ook erop zetten zonder hem aan te sluiten
Zou er enige optie zijn dat de functie als killswitch weggaat dan bedoel ik het echte stoppen vd motor tijdens het rijden, maar alleen dit gebruiken zoals soort van beveiliging dat hij start met contact en niet start zonder maar dat de enige functie
 
Laat dat ding er gewoon lekker af zou ik zeggen voor je in de kabelboom begint te knippen en je scooter straks helemaal niet meer start. En voor de looks hoef je het ook niet te doen want je ziet zo'n ding toch amper. Maar dat is mijn mening. Je zou ff kunnen informeren bij Joey Schaar die heeft op zn zipje ook een werkend contactslot en een killswitch die volgens mij werken zoals je hierboven beschrijft.
 
Dit snap ik niet jelgon, misschien kun je, je vraag beter formuleren?
Hierbij bedoel ik dat ik de killswitch gebruik als beveiliging vb dat de scooter start met de magneet erop als die contact heeft en als de killswitch niet geconnecteerd is dat hij niet start en tijdens het rijden als ik die eraf trek dat er niets gebeurt alleen de startfunctie die word beïnvloed
 
Waarom zou je dit so willen? Zo maak je het alleen maar moeilijker en haal je de hele functie van zo'n ding weg. Het is gewoon een aan uit schakelaar. Makkelijkste is om hem dan ook zo aan te sluiten
 
Als je dat alsnog zou willen , zou ik hem tussen een dunne draad van het startrelais zetten. Geen contact met magneet niet starten , met magneet wel starten.
Als de scooter loopt kun je hem eraf halen , heeft dan geen effect blijft gewoon lopen , je kan hem dan alleen starten als de magneet erop zit ,
Is niet erg een diefstal beveiliging , want aan kicken gaat dan nog wel.
 
Als je dat alsnog zou willen , zou ik hem tussen een dunne draad van het startrelais zetten. Geen contact met magneet niet starten , met magneet wel starten.
Als de scooter loopt kun je hem eraf halen , heeft dan geen effect blijft gewoon lopen , je kan hem dan alleen starten als de magneet erop zit ,
Is niet erg een diefstal beveiliging , want aan kicken gaat dan nog wel.
Bij kicken geeft die dan toch geen vonk of wel?
 
Back
Top