killswitch hoe en waar??

Tommy.

*BA DUM TSS*
eeeyz

ik heb een klein probleempje die ik liever hier even bespreek dan dat ik ga lopen kloten...

ik twijfel over de aansluiting van mijn killswitch op mijn eprom (malossi rotor) aangezien er uit mijn eprom een oranje (op cdi) en een zwarte draad komen.
[IR]http://i17.tinypic.com/530hc38.jpg[/IR]

de een vertelde mij dat de zwarte draad ook massa was op t frame, maar de ander vertelde dat ik hier mijn killswitch op aan moest sluiten.

nou heb ik dus ook het nieuwe model killswitch die ik kreeg van een vriend omdat hij bij hem nie werkte. mijn vraag is dus welke van de twee draden op mijn frame moet en welke aan de ontsteking??
[IR]http://i19.tinypic.com/6bm2zqx.jpg[/IR]
er komt dus 1 draad uit de 'pin' en 1tje vanuit het 'kastje' van de killswitch..

alvast bedankt!!

grtz ken

Advertisement - register to remove this

hey tommy,

ik heb de zwarte versie van dmp precies de zelfde als die van jouw en ook een mhr rotor, ze zijden tegen mij ook eerst wat anders maar dat werkte niet en starten hij ook niet meer. je moet het draadje uit het kastje aansluiten op frame ( aarde ) en die uit het pinnetje moet naar de oranje draad van je eprom.
bij mij werkt hij al weken perfect!

succes!

thnx voor je reply!
dus als ik het goed begrijp moet ik dan de zwarte draad uit mn eprom als massa gaan gebruiken, en de oranje draad, die naar mijn cdi gaat, moetik deels strippen om mijn killswitch op aan te sluiten??

hier even een post uit een ander topic gekopierd:

'Uit je rotor komen 2 draden, sluit je aan op je eprom. Hieruit komen 2 draden, een oranje en een zwarte, oranje gaat naar de + van je bobine. De zwarte gaat naar je blok. Je trekt vanuit datzelfde punt een kabeltje naar de - van je bobine (dat kabeltje zit er bij).'

de zwarte draad vanuit mijn bobine én de zwarte draad van mijn eprom gaan dus niet op het frame maar op hetzelfde punt op het blok?

hier even een post uit een ander topic gekopierd:

'Uit je rotor komen 2 draden, sluit je aan op je eprom. Hieruit komen 2 draden, een oranje en een zwarte, oranje gaat naar de + van je bobine. De zwarte gaat naar je blok. Je trekt vanuit datzelfde punt een kabeltje naar de - van je bobine (dat kabeltje zit er bij).'

de zwarte draad vanuit mijn bobine én de zwarte draad van mijn eprom gaan dus niet op het frame maar op hetzelfde punt op het blok?

Juist,

Zwarte draad van eprom naar je blok, vanaf dat punt op je blok, draadje naar je bobine

Back