Kijk Volgende Week Naar Blik Op De Weg!!!

Joop4never

Well-Known Member
Joop4never@Blik op de weg

Afgelopen vrijdag (12-04) Blik op de weg gezien? Volgende week (19-04) dus een interview met een gast met een opgevoerde scoot. "en nog meer langzaam verkeer, hoewel dat langzaam in sommige gevallen wel tussen aanhalingstekens geplaatst kan worden." hehe idd.

Wat is nu het grappige: 'die gast' dat ben ik.

:# :+ 8P :7

Last edited:
Advertisement - register to remove this

nieteens in categorie "gevaar op de weg" 8)

kan iemand het niet capturen met een tvkaart. en dan op internet zetten..

en verklap al is iets :rolleyes:

Originally posted by Joop4never
Afgelopen vrijdag (12-04) Blik op de weg gezien? Volgende week (19-04) dus een interview met een gast met een opgevoerde scoot. "en nog meer langzaam verkeer, hoewel dat langzaam in sommige gevallen wel tussen aanhalingstekens geplaatst kan worden." hehe idd.

Wat is nu het grappige: 'die gast' dat ben ik.

:# :+ 8P :7

waarom moest dit in kleur?

Nou ja, de achtervolging was niet bepaald spectaculair, je ziet gewoon op een gegeven moment mij langskomen met mijn scooter over de weg met een motor ernaast, en een paar seconden later sta ik al aan de kant.
Wat ik in het interview gezegd heb, ga ik nog niet verklappen: alleen: "dus 80 kilometer per uur, dat is dus overschrijding van de maximumsnelheid met meer dan 40 kilometer per uur". Met zo'n gadverdamme ik schaam me driedubbel :o Limbo-accent.

Lieten afgelopen vrijdag al iets zien van volgende week, vandaar.
Kijk maar gewoon zou ik zeggen (NIET als je graag mensen uitlacht met een belachelijk accent zoals Limburgs :'( )

Re: Re: Kijk Volgende Week Naar Blik Op De Weg!!!

Originally posted by Razma

waarom moest dit in kleur?
waarom niet? Ik vond dat het moest opvallen. Die opties zitten er toch niet voor niks op? Anders moeten jullie ze eraf halen.

ik zal kijken maar je moet een paar uur van tevoor wel ff zeggen dat we moeten kijken. anders vegeet ik het :S

Originally posted by Miamimarc
nieteens in categorie "gevaar op de weg" 8)

kan iemand het niet capturen met een tvkaart. en dan op internet zetten..

en verklap al is iets :rolleyes:

ken ik wel.. alleen moet ik dan ff de frequentie van die zender hebben en wanner en hoe laat t komt..

Natuurlijk mag in dit verhaal de brom- en snorfiets niet ontbreken. Maximaal 40 km per uur buiten de bebouwde kom voor de bromfiets en overal maximaal 25 km per uur voor de snorfiets. En voor de bromfietser geldt de helmplicht wel, voor de snorfietser niet. Het lijkt heel simpel en dus ook makkelijk in de gaten te houden…We spreken met iemand die hiervan de financiële gevolgen ondervond.

115_confrontatie_1.jpg
115_confrontatie_2.jpg

(oftewel: http://www.blikopdeweg.nl/Afleveringen/afl_10.html#)

Originally posted by Nrg|XtReMe

ken ik wel.. alleen moet ik dan ff de frequentie van die zender hebben en wanner en hoe laat t komt..
\

nederland 1, om 21.00! Niet vergete he! (ik moe dan werken.. maar wil het wel ff zien!)

Back