kiesler subframe verlenger

solex

Snikkel
hey...

ik wil graag zelf zo'n setje op me werk fabriceren..
maar heeft iemand een lay out met alle maten etc van de losse onderdelen..
vooral de maten van de 2 platen zouden erg handig zijn..

bvd.. Alex

Advertisement - register to remove this

Ik geloof dat de totale lengte verschil maar 10cm verschil was. Verder beetje creatief zijn dan lukt het wel. En kijk veel op de plaatjes. ;)

ja maar ik heb het over de positie van gaten..
de ene zit hoger dan de ander... en wat is het nut van het eerste sleuf gat

Even Googlen en je weet het :! :

sub_b.jpg

:rolleyes:

Heb wel aan antwoord. Als je goed kijkt , zie waar je waar het ' sleuf gat ' voor is. Dan zal alles ineens helder zijn.

Ah , das een ander verhaal. Denk dat deze maten wel redelijk in de buurt zijn :

Dikte - ~5 á 8mm
Lengte - ~100 á 150mm

Denk dat deze maten wel redelijk in de buurt zullen zijn.

De rest zou je even moeten opmeten , vanaf het ' sleuf gat ' tot het eerste gat vanaf het ' sleuf gat '.

Ik zou wel even goed nadenken er over in ieder geval, dOOd van het forum hier is overleden tijdens sprinten en die reed met zo'n setje en dat was afgebroken.
En waarom zou je het precies namaken, als je toch zelf iets wilt maken, maak het dan uniek..

Off-topic : Wist niet dat DooD dáárom was overleden. Volgens mij verloor hij het macht over het stuur ? Hij zwiebelde heel erg. Als een subframe breekt knal je regelrecht op de grond lijkt me. Plus heb foto's van zijn machine na de crash. Stond gewoon recht.

// edit : Correctie , neem me woorden terug. Mijn fout. Net even gekeken en het blok hing scheef. :*

Ik zou wel even goed nadenken er over in ieder geval, dOOd van het forum hier is overleden tijdens sprinten en die reed met zo'n setje en dat was afgebroken.
En waarom zou je het precies namaken, als je toch zelf iets wilt maken, maak het dan uniek..

Is niet zo, kwam niet door dit setje. Ongetwijfeld dat het verlengsetje uiteindelijk kapot was, na de crash. Zijn ongeluk werd veroorzaakt doordat z'n stuur begon te zwabberen wat hij niet meer kon houden met die snelheid.
@TS: Meet gewoon zelf de maten waar de gaten moeten komen, hou een 'verlengmaat' van 10cm aan, gebruik gewoon 8mm staal, en je kunt de rest zelf wel bedenken lijkt mij.

Iig een verlengd subframe die het begaf.

@ solex : Als je iets doet aan het subframe , laat het dan door een professional lassen en meten etc.. Dester minder kan er fout gaan. Of koop desnoods dit setje. Die is iig veiliger dan een zelf gebakken subframe. Hoe dan ook.

Ja klopt, ik dacht dat ik het wel duidelijk had geformuleerd maar niet echt dus, ik denk dat hij begon te zwabberen omdat zijn balfhoodhoek redelijk stijl was, maar als je crasht moet je subframe het alsnog niet begeven vind ik

Nee idd. Ale met 120km/h op ruim 150m haalt , moet het geheel wel goed in elkaar zitten. :! Hoe dan ook , moet zowiezo...

heb dit setje op verschillende manieren geprobeert goed te gebruiken, en het is ronduit kudt.

laat het subframe 10cm verder naar achter teruglassen of laat een 'custom' subframe lassen door iemand, maar met twee staafjes verlengen raad ik je echt af.

Back