Kiesler Mhr Team Piaggio 70cc cilinderhoofd

malossi normen respecteren ??

• ja

Votes: 1 100.0%
  • nee

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    1

sn14

Well-Known Member
Beste

Ik ben dus in het bezit gekomen van deze cilinderkop .
Zelf heb ik hier nog geen ervaring mee .
De kop heb ik toegestuurd gekregen zonder verdere informatie .

http://www.scooter-racing.de/index.php?section=shop&cmd=details&productId=72

Moet ik nu gewoon nog de normen van malossi respecteren (Squish 0,45mm -Voorontsteking "2,25"mm) ?
Er is nogal zeer weinig informatie te vinden over dit kopje en ik hoop dus dat een voorloper misschien toch al meer informatie heeft verkregen .

Ik hoor het allemaal graag
Met Vriendelijke Groeten Indy

Advertisement - register to remove this

Ik denk dat je sowieso safe zit met de squish en voorontsteking. Je zou voor de zekerheid Kiesler een berichtje kunnen sturen (en als je antwoord krijgt graag ook hier plaatsen :))

Ok ik heb een mailtje gestuurd . Hoop alleen dat het antwoord niet te lang op hem laat wachten .

Ik had gisteren even getest met de squish en vooronsteking volgens malossi .
Het blok starte vrijwel meteen maar draaide enkel stationair ging bij gas in toeren maar kwam niet echt vooruit .
Er kwam ook veel rook uit de uitlaat vermoedelijk van olie .

Vandaar dat ik vermoede dat men vooronsteking eventueel squish toch anders ingesteld moest worden .

Voorlopig heb ik men blok weer gedemonteerd en ga ik verder nog even kijken of dat de rook niet van waterschade komt (kopppakking kapot of dergelijke ) .
Maar zelf denk ik van niet aangezien ik alles gerespecteerd heb van aandraai momenten 11NM.

Ik kijk alles deze middag nog wel even na en verder wacht ik dan toch maar even op antwoord van Kiesler dan zelf .

Groeten

Back