kiertje membraan plaatjes

nickmeister

Well-Known Member
he,
kep net ff me malossi carbonne membraanplaatjes op mn membraan gemonteerd...alleen er zit nu een kiertje tussen het membraan zeg maar, en de plaatjes, het is maar een of 2 mm, maar het zit er wel, is dit erg??
Ik heb de plaatjes met de tekst naar boven gemonteerd...(malossi merknaampje etc.)
Alvast bedankt voor jullie reactie!

Advertisement - register to remove this

kan zijn dat er even een kier in zit , door cd carterdruk en olie/benzine plakt ie wel dicht. je moet gewoon de platen even bekijken voordat je ze in elkaar zet , er zit een hele kleine bolling in vaak

Ik zou ze dus echt even goed omdraaien... Kijken op welke manier het membraan goed sluit.

Een goede sluiting is belangrijk voor een goed lopende setup... Als er bij mij een kiertje in zou zitten, zou ik echt nieuwe monteren...

Sander said:
Ik zou ze dus echt even goed omdraaien... Kijken op welke manier het membraan goed sluit.

Een goede sluiting is belangrijk voor een goed lopende setup... Als er bij mij een kiertje in zou zitten, zou ik echt nieuwe monteren...

mja , heb het vaak meegemaakt dat nieuwe plaatjes even een klein kiertje laten (vooral polini) , dan zet ik m er gewoon in , als ie lekt loopt ie niet goed. meestal als ie even gelopen heeft en haal m er dan weer uit staan ze dan ook dicht

Back