kickstart trapt door

Clery21

New Member
bij mijn vivacity 2t 2005 verticaal trapt mijn kick start door, lk heb de starterkrans/halfpouli vervangen maar daar lag het niet aan, aan het begin was het af en toe dat ie door trapte maar is het bij elke keer. hij loopt wel gewoon goed wat is het probleem??.
Post automatically merged:

bij mijn vivacity 2t 2005 verticaal trapt mijn kick start door, lk heb de starterkrans/halfpouli vervangen maar daar lag het niet aan, aan het begin was het af en toe dat ie door trapte maar is het bij elke keer. hij loopt wel gewoon goed wat is het probleem??.
met moeite en heel licht kicken start hij wel
 
Advertisement - register to remove this

Vermoed dat er aan de binnenzijde van de carterkap iets niet juist is. Wellicht versleten of de afstand van de onderdelen is niet juist.
ik heb net de carter kap eraf gehaald en ik zie als ik hard kick (met me hand) dan blijft het kickstart rondsel omhoog hangen en draait niet meer terug, ligt het dan aan het kickstart rondsel of kick start as, ik zet in de bijlage foto’s van bij de onderdelen of ze eventueel versleten zijn ik ben niet goed met het zien van datIMG_1200.jpegIMG_1199.jpegIMG_1198.jpeg
 
Repareer je elektrische start dan heb je die zogenaamde, in perfecte staat verkerende, kickstart niet nodig!

Dat startrondsel is gewoon dik versleten.

Dit hoort zo uit te zien:

1724866016046.png

 
Back
Top