kickstart systeem booster

andynie_booster

Well-Known Member
zou iemand my kunnne helpen? ik heb juist myn carterblek er afgehaald omdat ik deze wil vervangen door een Chromé

Het probleem is, in de chrome zit geen kickstartsysteem( geen kickstart as enzo..) dus neem ik die uit myn originele..

nu heb ik die eindelijk uit myn originele gekregen maar helaas kryg ik die niet meer goed in elkaar in die chromé carter..

Problemen met die kickstartveer, zou iemand my dit kunnen uitleggen aan de hand van foto's ofzo, hoe ik dit in elkaar kryg in de juiste volgorde:?

Myn brommer draait nog steeds zonder, maar staat nu volledig bloot! Dus water & dergelijke kunnen gemakkelijk aan de vario enzo..

het is een booster dus (min Verti)


alvast bedankt,
grtzz
 
Advertisement - register to remove this

idd, dat moet je gewoon terug ineen prutsen, daar bestaat geen materiaal of methode voor. (uitgezonderd in de MBK fabriek :p)

btw als hij nu volledig bloot staat kan je er toch gewoon een carterkap op schroeven tot je kickstartsysteem er eindelijk op zit :s
 
je hebt een special tangetje waarmee te dat ringetje eruit kan halen. Maar je kan het ook doen met bijv 2 ijzerdraadjes. Kan wat tijd kosten :p
 
jij bedoelt dat simpele circlipje? daar bestaat uiteraard een circlipstang voor.

Het gaat hier om die grote veer die de kickstarter zijn terugveerkracht geeft ;)
 
jij bedoelt dat simpele circlipje? daar bestaat uiteraard een circlipstang voor.

Het gaat hier om die grote veer die de kickstarter zijn terugveerkracht geeft ;)

Die ken je er gewoon uithalen als je de kickstarter los maakt. Dan haal je m er zo af.. Iig ik wel :p
 
Back
Top