Kickstart greep aan tijdens rijden en grijpt nu aan bij elektrische start en scooter start niet meer

Lilniko

New Member
Hi ik reed laatst op mn runner en me kickstart greep ineens aan tijdens het rijden en de koppeling lijkt niet meer te werken, hij grijpt ook aan bij elektrische starten en gaat dat kwart naar beneden en blijft daar haken zoals een kickstart normaal werkt. Hij gaat ook niet meer vanzelf naar boven. Ik ga hem morgen open maken enige ideeën wat het kan zijn?
Post automatically merged:

Hi ik reed laatst op mn runner en me kickstart greep ineens aan tijdens het rijden en de koppeling lijkt niet meer te werken, hij grijpt ook aan bij elektrische starten en gaat dat kwart naar beneden en blijft daar haken zoals een kickstart normaal werkt. Hij gaat ook niet meer vanzelf naar boven. Ik ga hem morgen open maken enige ideeën wat het kan zijn?
Brommer heeft trouwens maar 13000km gelopen en ik ben de tweede eigenaar, kende de eerste eigenaar ook soort van, hij had m bij een brommerzaak gekocht waarna zij m terugkochten en toen had ik de scooter bij de zaak gekocht. Hij is bijna altijd best netjes behandeld. Erg apart aangezien ik niet op een hobbelige weg reed dat de kicker zomaar naar beneden staat tijdens het rijden en niet meer omhoog gaat tot ik hem met me voet omhoog duw.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je kickstartronsel blijft hangen in de voorste stand.
Dit kan komen door vervuiling maar ook door verslijt.
Dus je ontkomt er niet aan de carterkap toch even te verwijderen en zelf te kijken wat er precies aan de hand is.
 
Back
Top