Kickstart aerox blijft hangen en loopt aan.

Bij mijn yamaha aerox uit 2006 is tijdens het rijden mijn kickstartronsel gaan aanlopen. Ik heb er een nieuwe ingezet omdat hij ook versleten was maar hij wilt nu niet starten met kicken. Als hij start na het kicken komt er een hard scherp geluid uit mijn carter waardoor hij direct uitvalt. Hij loopt denk ik super veel aan dan. Moet ik een pakking tussen de carterkap doen of wat moet ik doen hiervoor?
 

Attachments

  • 32AE8826-D7A0-4481-857E-650EBE4C3ADB.jpeg
    32AE8826-D7A0-4481-857E-650EBE4C3ADB.jpeg
    133.5 KB · Views: 10
Advertisement - register to remove this

Bij mijn yamaha aerox uit 2006 is tijdens het rijden mijn kickstartronsel gaan aanlopen. Ik heb er een nieuwe ingezet omdat hij ook versleten was maar hij wilt nu niet starten met kicken. Als hij start na het kicken komt er een hard scherp geluid uit mijn carter waardoor hij direct uitvalt. Hij loopt denk ik super veel aan dan. Moet ik een pakking tussen de carterkap doen of wat moet ik doen hiervoor?
Je krukas is verkeerd geschimmed waardoor de vario niet van genoeg naar buiten komt om in de kickstartrondsel te vallen, op yt staan een aantal goeie informatieve filmpjes hoe dit precies moet. Je zult extra shimringen tussen de variokant moeten doen.
 
Back
Top