Keuzes.......

Bob

Jaguar racer
Hey mensen allemaal,
Ik ga dus binnekort een nieuwe scoot kopen ,maar nu ben ik nog aan het twijfelen tussen een Nitro of een Runner.
Zijn er hier misschien mensen die op de 2 gereden hebben en die eens een paar ervaringen kunnen neerzetten?
En ook hoe die onbegrensd lopen. Runner loopt iets harder dacht ik, maar als je bijdie Nitro een andere vario steekt zou die toch de runner kunnen bijhouden niet??
En ook ervaringen inzake kwaliteit en prijzen van onderdelen (originele dan) zijn ook welkom.

Alvast bedankt voor de reacties
Bob
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Bob
Heb een vraagje, hoe kan ik infeite zien of een runner van het nieuwe of oude type is??? Kleuren denk ik, maar welke???
Heb een runner zien staan met speciale stickerset... was wel alleen met schijf vooraan. En in het rood. Is dit een nieuwe?

En nog iets, wat is het verschil tussen een gewone nitro en een F1????

F1 heeft andere kleuren en ipv digitaal dashboard een toerenteller
 
Re: sorry voor de offtopic

Originally posted by Dj_promo
Bob had jij niet een nitro gekocht een blauwe?
Dat had je toch op de forum gezet, samen met een poll van doen of niet doen???
Ja, ik dacht die te kopen, maar daar scheelde iets aan en die dealer ging da maken, maar da kwam maar ni in orde....
En nu heb ik te horen gekregen dat hij hem heeft kunnen verkoppen zonder er iets aan te moeten doen....
en onze pa heeft gezegd dat hij bijlegt bij ne nieuwe en ik heb nog geld van de verzekering van een ongeval...
Vandaar....
 
Originally posted by Flugel
zoals al vaker is gezegd, ga voor een NRG, dingen rijden echt super, maar anders de runner, vooral omdat ie comfortabeler is, en ook een stuk mooier(vind ik)

Zoals hij duidelijk gezegt heeft is dat ie moet kiezen tussen een Aerox (nitro) en een Runner, en dus geen NRG.

Ik snap ook niet wat je bedoelt dat een NRG comfortabeler is dan een Runner, ikzelf heb een runner en door zijn tank in het midden en alles bij elkaar zou hij iets beter op de weg moeten liggen dan de NRG. Maar dat neemt niet weg dat de NRG ook gewoon goed rijdt want ze lijken in veel opzichten op elkaar.

Nog een voordeeltje van de Runner is de 12 L benzine tank, de NRG maar 5.5 L.

En dat de NRG 'mooier is' met al mijn respect .... ECH NIEE! :W
 
Mijn NRG heeft 7,5 liter tank!!!!
En smaken verschillen ik vind de oude NRG ook poeplelijk (sorry voor de mensen die hem hebben) de mc2 en mc3 en extreme vind ik wel mooi door de achterkant maar is vooral ook mooi te maken door kleine aanpassingen... Runner heeft ook voordelen ja..
 
Als ik jou was zou ik me een runner halen want:
1 je ziet ze in belgië niet veel rijden.
2 Ze denken daar allemaal dat een runner traag is.
3 Goed te tjoenen
4 stevige scoot

Maar een nitro is wel
1 mooier (vind ik)
2 beter optisch uit te bouwen.


Maar dat moet je zelf weten, dit is gewoon mijn mening.
 
een NRG blijft nog ergens in mijn achterhoofd spelen, maar ik vind die achterkant niet zo heel mooi....
Voor de rest ga ik binnenkort eens een paar dealers afgaan en kijken of ik geen testrit kan krijgen, misschien helpt dat om te beslissen....
 
Hey enrico, hoe heb jij dat gedaan dan met die 7,5 liter tank. Paste dat gewoon zonder aanpassingen. Vind ik namelijk ook wel handig. Waar koop je die tank en wat heb je veranderd om hem eronder te kunnen zetten.

Mzl
 
Dan is het 5,5 liter... maar ik dacht altijd dat je metertje tot 5,5 liter ging en dt je dan nog 2 liter reserve had.. Ik rijdt namelijk best vaak als mijn meter op 0 staat en mijn lampje allang brandt en ik heb nog nooit zonder benzine gestaan...
Maar goed al dan wel 5,5 zijn...
 
Back
Top