This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Keuze uitlaat:S

SRox

Well-Known Member
Hoi
ik ben opzoek naar een leuk uitlaatje voor een mhr 50 cilinder lc
Maar ik weet niet egt wat leuk presteert daar op.
zat te denken aan een c20 of mhr pijp maar die zijn best prijzig.
iemand andere suggesties.
verdere setup 17,5 of 19 carb
mhr vario
hebo koppeling

plz help me

maar die zijn erg prijzig... :| en dan heb je het over een uitlaat...:? tjah als je €210 zo prijzig vind moet je een technigas next of een powerone kopen :| of gewoon ff searchen

Kijk dr ken natuurlijk ook een uitlaatje wezen die wat minder kost en beter presteert snappie dus meteen afkatten hoeft ook weer nie.
Moet wel leuk blijven.

Je kan toch ook een 2e handse c20 kopen hier op forum. Die zijn niet zo duur. Voor ongeveer 175 pleuro's heb je er wel een. Als je snel wilt, moet je niet denken dat je voor een paar 100 pleuro, dat weet je ook van te voren als je er aan begint.

ik vindt bij een goede cilinder hoort ook een goede uitlaat , koop je anders een DR70cc met tecnigas TG2 dat trekt leuk en loopt ook iets sneller dan std.

mhr50 luisterd heel nauw naar een uitlaat , daar haal je betere resultaten eigenlijk alleen maar met uitlaten zoals MHR50,evo 50 etc.

SJonge jonge waarom denk iedereen weer dat ik een goedkope krent ben en als ik snel wil wezen pak ik auto wel:+.
Wou gewoon ff weten of er dus een andere uitlaat was dan een c20 of mhr die ong gelijke prestatie heeft.
Zoals kundo of vtm eeh wat hebbie nog meer dpr? die zlef gemaakte shit. weet ik ut.
mja dees ken dus dicht
Ik weet genoeg :| |(

Ik hoorde dus dat een c16 wel goed presteert maar dat eigenlijk het volume van de uitlaat te veel is voor die 50 en dat een c20 beter zou presteren
correct me if im wrong