This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Keuze tussen Vl12 aangepast of V-force?

aerokoen1

Well-Known Member
Hoii,

Ik heb dus gisteren een homemade spruitstukje gekocht met een bijpassend membraam (vl12). Het spruitstukje en de aangepaste vl12 lopen perfect in elkaar over. Nu zit ik dus te twijfelen of ik met de V-force ga rijden of met de Vl12 die aangepast is?
foto's:

Vl12 en V-force:


Spruitje:


Gr Koen.
 
Gewoon ergens op de bank gooien en beide dingen geblokkeerd testen. Elk blok reageert weer anders op andere onderdelen. Veel mensen halen hogere scores met Vforce, maar op mijn vorige blok was dat totaal niet het geval, gewoon testen dus...
 
Gewoon ergens op de bank gooien en beide dingen geblokkeerd testen. Elk blok reageert weer anders op andere onderdelen. Veel mensen halen hogere scores met Vforce, maar op mijn vorige blok was dat totaal niet het geval, gewoon testen dus...

Okee ik ga het iig testen
 
ik zou wel je stuffer van je V/force even pas maken ,, zo gaat ie gok ik neit zo hoog scoren ,, als je je v/force ook bewerkt ,, dan zet ik men geld op de v/force ipv de vl12

veel plezier met testen