Keuring zip

Sil28

New Member
Hallo.
Ik heb een mooi zip die begrensd is tot snor.
Helemaal costum met speciale kappen en led verlichting ( niet de goedkope variant) mijn knipperlichten booskijker en achterlicht zijn led smoke lampen.
Als ik mijn scooter wil laten keuren voor geel kenteken moet ik dan alles naar orgineel vervangen?
Mij is geadviseerd een geel kenteken te kopen IPV keuren
 
Advertisement - register to remove this

smoke lampen zijn niet toegestaan. Als deze scooter voor de rest goed is zou ik gewoon een paar normale lampen kopen. Desnoods 2e hands.

Als het een injectie is kan het wel handiger zijn een brom te kopen (als je momenteel een snor nog kan verkopen tenminste). Want het opvoeren is best duur
 
smoke lampen zijn niet toegestaan. Als deze scooter voor de rest goed is zou ik gewoon een paar normale lampen kopen. Desnoods 2e hands.

Als het een injectie is kan het wel handiger zijn een brom te kopen (als je momenteel een snor nog kan verkopen tenminste). Want het opvoeren is best duur
met smoke lampen kom je gwn door de keuring
 
ik dacht dat ze illegaal waren?
Post automatically merged:

Ik kan er inderdaad niks over vinden. Dan hoef je, op hem 45 laten lopen na, niks aan te doen
 
Last edited:
ik dacht dat ze illegaal waren?
Post automatically merged:

Ik kan er inderdaad niks over vinden. Dan hoef je, op hem 45 laten lopen na, niks aan te doen
naja het klopt ergens wel wat je zegt alleen ze moeten voorzien zijn van een keurmerk zoals de power1
 
naja het klopt ergens wel wat je zegt alleen ze moeten voorzien zijn van een keurmerk zoals de power1
Ik heb alles van power1 dmp dus dan is dat goed lijkt me? Dan hoef ik alleen de koplamp te vervangen. Want Piaggio verkoopt ze ook vanuit de fabriek op scooters toch
 
met smoke lampen kom je gwn door de keuring
Dus ik kan me lampen gewoon laten zitten? Ik moet zeker wel de booskijker koplamp en led achterlicht veranderen die orginele heb ik nog maar knipperlichten zijn van power1
Post automatically merged:

dmp is de goedkoopste zooi die er te koop is. Zou me verbazen als die een keurmerk hebben
Hoezo ze waren 70 euro voor en 70 euro achter noem ik niet goedkope zooi?
Post automatically merged:

Dus ik kan me lampen gewoon laten zitten? Ik moet zeker wel de booskijker koplamp en led achterlicht veranderen die orginele heb ik nog maar knipperlichten zijn van power1
Post automatically merged:


Hoezo ze waren 70 euro voor en 70 euro achter noem ik niet goedkope zooi?
Gewoon de orginele power1 anders heb je er niks aan . Een vriend had het over de bobine inzagen om hem op te voeren .. ik heb vroeger een jamaha Aerox gehad dus geen idee of dit handig is of om iets anders aan te passen
 
Als je onderzoek doet naar het merk kom je er wel achter wat ik bedoel.
Er zijn over de lichten van dmp alleen al tientallen topics. Ze zullen het vast wel doen, maar het is zeker geen topspul.
 
Als je onderzoek doet naar het merk kom je er wel achter wat ik bedoel.
Er zijn over de lichten van dmp alleen al tientallen topics. Ze zullen het vast wel doen, maar het is zeker geen topspul.
Ik vergis me alleen me koplamp is van dmp die knipperlichten zijn orginele power1. Dus die dmp booskijk koplamp mag niet
Post automatically merged:

Bedankt voor het advies
 
@Sil28 @4slaf4life @Lorenzo P

Een keurmerk is niet verplicht voor de lampen.
Bij de officiële regelgeving voor de verlichting van een scooter/brommer staat hier echter niets over vermeld.
Zie onderstaande link.
Artikel 5.6.51 Regeling voertuigen

Een booskijker is toegestaan.
Mits deze heel en deugdelijk bevestigd is.
De smoke moet wel origineel in het glas verwerkt zitten en mag er niet opgespoten zitten.
Zie hier:
Artikel 5.6.55 Regeling voertuigen

Het laden van de linkjes kan even duren, dus heb geduld... ;)
 
Back
Top