ZL900 said:nou je ketting vervangen en je tand wielen vervangen is niet zo moeilijk
1. je zet je brommer op een bokje zodatje achterwiel vrij staat
2. je slijpt een schakel door vanje ketting en haald de ketting er af
3. je haald je acterwiel er uit en vervangt het tandwiel
4. je plaatst je wiel terug dat op de manier dat hij het dichste bij je voor tandwiel staat
5. je maakt dat kapje voor je voortandwiel er af
6. je vervangt je tandwiel
7. je plaast de ketting en kijkt wat de goede maat is en slijpt overtollige schakels weg
8. maakt de ketting aan elkaar en steld hem af
suc6 ermee
ZL900 said:jah maar ik werk in een motor garage en wij gebruiken geen visjes meer
op mijn rs heb ik ook geen visje meer dus vandaar slijp ik
terror-hardcore said:wrom zou je dat niet kunnen afslijpen.
ik slijp ook altijd de overtolige schakels eraf.
is gewooon het pinnetjuh vlakslijpen en dan met een senterpoint eruitslaan
je hebt ook kettingen zonder visjes die moetje klinken
terror-hardcore said:wrom zou je dat niet kunnen afslijpen.
ik slijp ook altijd de overtolige schakels eraf.
is gewooon het pinnetjuh vlakslijpen en dan met een senterpoint eruitslaan
je hebt ook kettingen zonder visjes die moetje klinken