Kelk / Powerfilter

Jukey

MBK Nitro
Hey mensen,

Ik heb zojuist een Kelk / Powerfilter gestoken en men brommer ging geen meter vooruit heb nu de luchttoevoer aangepast maar is het normaal dat het zeer weinig is ?
Ik heb maar 4 "tikjes" (0,4 denk ik) gedaan en men brommer reed prima maar kheb bang voor een warm / vastloper daarmee
dus iemand ideetjes dat dit kan?
 
Advertisement - register to remove this

Ja lekker boeiend he! Dat je strak je hele blok uit elkaar kan gaan halen omdat hij is vast gelopen door al het troep wat je 'P0w3Rracefilter' naar binnen zuigt!
Suc6 Verder!
En ja je moet enorm hoger in de maat sproeier. Kun je lekker om de 2 dagen tanken ;) Dat ik ook vet he?
 
ja je moet een grotere maat sproeier, welke is niet te zeggen, zul je zelf moeten proberen.

die mensen proberen je alleen maar te wijzen op dat het helemaal geen nut heeft. je trekt alleen aandacht van de politie. dat over troep is onzin als je een goede filter neemt. maar dan zul je dnek ik toch wel 25/30 euro neerleggen voor een filter. heb je dat over voor iets wat alleen maar voor nadelen zorgt behalve een 'vet' geluid ?

je moet vooral doen wat je zelf wilt maar echt heel slim is het niet.
 
het geluid is ook niet niet vet ook...

komt weer zo'n sjomp met een "power"filter ..

ik lach ze iig hard uit , veel geluid , weinig snelheid..

en vaak lopen..

mja , dat moet je zelf weten verder , zet er gewoon een paar maten grotere sproeier in dan dat er nu in zit , zit er nu 80 in begin dan met 100 ofzo..

je bent een behoorlijk aantal sproeiers nodig om GOED af te kunnen stellen , en dan heb ik het nog niet eens over eventuele stationairsproeiers , chokesproeiers en gasnaalden..
 
je carburateur eens openhalen kijken welke sproeier er in zit, je moet zoiezo omhoog normaal ook op voorrand carburateur 'normaal' afstellen op standaard tot hij draait met juiste sproeier en dan afstellen= done , ma in ieder geval, niks dan nadelen!
 
Back
Top