J Johan... Retired tuner 28 April 2005 #1 Hoi, Ik vroeg me af of de bemating van de Koso sproeiers gelijk zijn aan die van de Keihin sproeiers? Ik weet namelijk dat die van de Oko nogal afwijken. En zit het met afwijkingen in de maat, komt dat vaak voor? Ik hoor het wel, Mvg, Johan
Hoi, Ik vroeg me af of de bemating van de Koso sproeiers gelijk zijn aan die van de Keihin sproeiers? Ik weet namelijk dat die van de Oko nogal afwijken. En zit het met afwijkingen in de maat, komt dat vaak voor? Ik hoor het wel, Mvg, Johan
A-Bizar - 28 April 2005 #2 Je hebt toch gewoon de "immi" sproeiers (a 5 euro ofzo) en de "echte" keihin sproeiers (a 10 euro ofzo ). Dat een "echte" keihin goed rijdt met bv een 142 en een "immi" keihin met bv een 175 ( op de zelfde setup ) , zit m gewoon in de carb zelf. Upvote 0 Downvote
Je hebt toch gewoon de "immi" sproeiers (a 5 euro ofzo) en de "echte" keihin sproeiers (a 10 euro ofzo ). Dat een "echte" keihin goed rijdt met bv een 142 en een "immi" keihin met bv een 175 ( op de zelfde setup ) , zit m gewoon in de carb zelf.
Tom.#86 TKT! 28 April 2005 #3 wat ik je kan vertellen is dat koso sproeier/imitatie sproeiers nog al eens flink kunnen afwijken kwa maat. Upvote 0 Downvote
wat ik je kan vertellen is dat koso sproeier/imitatie sproeiers nog al eens flink kunnen afwijken kwa maat.