cosworthpower21 A.K.A. ICEMAN T.T.M. 25 May 2005 #1 welke carb is nu echt het beste keihin 28 vlak of de mikuni 28 vlak en wat zijn de voor en nadelen van deze carbrateurs
welke carb is nu echt het beste keihin 28 vlak of de mikuni 28 vlak en wat zijn de voor en nadelen van deze carbrateurs
Just.in Vr0em VroeM 25 May 2005 #2 Naar mijn weten is de Mikuni vrij zinnig met afstellen, dus daar moet wat werk ik gaan zitten. Upvote 0 Downvote
Marcel флоп т мг е)) 25 May 2005 #3 zijn beide gewoon goeie carbs, maar de keihin is meestal derop en knallen Upvote 0 Downvote
Sieb. Unregistered user 25 May 2005 #4 ik hoorde dat de mikuni moeilijk af te stellen was... tjah over de keihin daar valt niet veel op aan te merken denk ik aangezien elke sprintscoot hem wel heeft :X Upvote 0 Downvote
ik hoorde dat de mikuni moeilijk af te stellen was... tjah over de keihin daar valt niet veel op aan te merken denk ik aangezien elke sprintscoot hem wel heeft :X
Erik. Running 25 May 2005 #5 NRG subaru WRX said: aangezien elke sprintscoot hem wel heeft :X Click to expand... Dat is meestal de D-slide maar hij heeft het hier over een Keihin vlak... Upvote 0 Downvote
NRG subaru WRX said: aangezien elke sprintscoot hem wel heeft :X Click to expand... Dat is meestal de D-slide maar hij heeft het hier over een Keihin vlak...
Jaspah Nu ook een GC slet.. 25 May 2005 #6 Erik. said: Dat is meestal de D-slide maar hij heeft het hier over een Keihin vlak... Click to expand... waar staat dat dan :X denk wel dat et over DE keihin gaat hier eigenlijk... Upvote 0 Downvote
Erik. said: Dat is meestal de D-slide maar hij heeft het hier over een Keihin vlak... Click to expand... waar staat dat dan :X denk wel dat et over DE keihin gaat hier eigenlijk...