keeway

knnth

Well-Known Member
heej ik heb op het autosalon een keeway x-ray(supermotard)gezien en vond hem wel mooi maar veel info is er niet voor.dus is er hier iemand meteen x-ray of iemand die me er wat meer over kan vertelle?zoals de kwaliteit van de kappe en of hij soepel rijdt enzo...,
alvast bedankt:d
 
Advertisement - register to remove this

keeway is een goed merk, en heb de x-ray ook gezien op de auto salon. was daar namelijk voor keeway en had ook kaartjes van hun gehad voor de auto salon :p

het motorblok is immi am6 en ook een goede immi am6, en voor de rest heb ik nooit echt veel problemen ondervonden met het merk keeway.

kappen zijn vrij hard dus bij vallen zullen ze eerder breken, maar de spare parts kosten echt gewoon 3 x niks.

heb er zelf nog nooit op gereden, maar als je een keeway dealer bij jou in de buurt zoekt dan zou een test rit toch zeker wel mogelijk zijn.
 
ik heb er niet zoveel vertrouwen in, natuurlijk zal het best rijden en voor 2? jaar is het ook prima, maar je kan ik niet de kwaliteit van een derbi/rieju/mh verwachten. een een immitatie am6 blok...dat kan ook niet veel soeps zijn...
am6 blokken zijn al niet geweldig dus laat staan namaak daarvan :p
 
Back
Top