Keeway pro-stock sprinter

Even wat anders

vannavond zijn we bezig geweest met het aan het lopen maken van het nieuwe blokje voor de puch maxi automaat sprinter.

Nu nog koppelingen bouwen en een paar kleine kinderziekten verhelpen.Jubbega zullen we niet meer redden maar de bedoelling is wel om dit jaar nog een sprintje te pakken.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Oxp_gwUrXr8"]rijwielparts puch maxi za50 2012 sprinter - YouTube[/ame]
 
Ik had een vraagje , dat Keeway TX50 blok wat je eronder hebt hangen.

Dat is toch een immitatie minarelli ? ( wat dus ook onder de CPI SM zit etc.. ? )

Waar heb je dat blok nieuw gekocht ? ik zoek er namelijk nog 1 ! ( mag via de pm indien gewenst )
 
Ik had een vraagje , dat Keeway TX50 blok wat je eronder hebt hangen.

Dat is toch een immitatie minarelli ? ( wat dus ook onder de CPI SM zit etc.. ? )

Waar heb je dat blok nieuw gekocht ? ik zoek er namelijk nog 1 ! ( mag via de pm indien gewenst )

Ik ben officieel keeway dealer. Heb het blok gesponsert gekregen. Het is inderdaad een imi am6, het blok is opzich hetzelfde als van cpi alleen heeft Keeway een hogere kwaliteitstadaard.

Een nieuw blok kopen is niet echt aan te raden ben je al gauw een paar honderd euro verder.

Voor een nette prijs heb ik eventueel wel een nieuwe complete carterset koppelingsdelen etc maar daar moet je maar even over pb'en.
 
Back
Top