Keeway opvoeren

Nathansac3

New Member
Dag iedereen


ik heb over laatst een keeway F-act evo gekocht hij rijd maar 43 op de teller.
Varioring er nog niet uitgehaald wel van plan maar kan iemand goede blokkeer sleutel achter laten?
En nog tips voor een keeway op te voeren zonder veel dingen te vervangen of veel kosten te maken?
 
Advertisement - register to remove this

Dag iedereen


ik heb over laatst een keeway F-act evo gekocht hij rijd maar 43 op de teller.
Varioring er nog niet uitgehaald wel van plan maar kan iemand goede blokkeer sleutel achter laten?
En nog tips voor een keeway op te voeren zonder veel dingen te vervangen of veel kosten te maken?
Voor een Keeway heb ik dus een gewichten set nodig maar iemand einig idee welke het beste zijn en welke je scooter het meeste opdrijft?
 
Gewoon de standaard (maat/gewicht) rollen monteren als de uitlaat nog origineel is.
In diezelfde uitlaat zit ook een restrictiering en/of prop gelast in het begin van de bocht!
Die moet er dus ook uit wil je harder/sneller rijden...

Staat al vele keren vermeld op het fora, beetje zelf zoeken is daarbij wel gewenst!
Als ik het goed heb , is het een Copy van een Minarelli blok .
Dat klopt, echter komt het motorblok (v/a Bj: 2007) tegenwoordig bij CPI weg net zoals bij Malaguti het geval is/was.
Maar er is ook nog een 4 takt variant van de F-act EVO welke ook een kloon motorblok heeft.
Dit is een copy/kloon van het originele (XS1P37QMA) Sym motorblok.

Dit motorblok heeft als codering: QJ137QMB welke gefabriceerd wordt door de Quinjiang groep welke o.a. eigenaar is van het merk Keeway en Benelli!
 
Last edited:
Back
Top