Keeway Matrix start niet.

steventje50

Well-Known Member
Mijn keeway matrix start niet. Er zit net een nieuwe cilinder op en ik heb hem zaterdag gekocht. Die man waarvan ik hem kocht zei dat hij rijk was afgesteld en als hij rem ontvetter(??) op de luchtfilter spoot liep hij wel. heb ik ook nog gezien. Maar het is nu koud en nu wil die niet starten. En ik spuit maar geen rem ontvetter meer in de luchtfilter, lijkt me niet zo goed, of kan dit geen kwaad? Ik heb hem zondag verzekerd en ik wil er nu wel echt op rijden.. wat moet ik doen?????

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

remreiniger spuiten :D ! wat een grap.. dat is pure ontvetter, dus loop je cilinder zo schraal als wat.

Heeft de scooter wel ooit fatsoenlijk gereden?
waarom koop je een scooter die in deze staat is?
wat voor cilinder is erop gekomen?

draai er eens een nieuwe bougie in om te beginnen.
 
remreiniger spuiten :D ! wat een grap.. dat is pure ontvetter, dus loop je cilinder zo schraal als wat.

Heeft de scooter wel ooit fatsoenlijk gereden?
waarom koop je een scooter die in deze staat is?
wat voor cilinder is erop gekomen?

draai er eens een nieuwe bougie in om te beginnen.

Ja,
Weinig geld,
Originele 50 cc cilinder.

Dus van rem reiniger kan die kapot gaan?

Nieuwe bougie draai ik er morgen in.
 
van remreiniger is de kans wel aardig groot ja dat het kapot gaat :+
je rijdt met olie om te zorgen dat de boel vettig is en smeert, remreinig is een ontvetter..
Do the math !

kan goed zijn dat het boeltje nu al kapot is..
zit er wel benzine in? heb je olie?
vonkt de scooter?
 
klotezooi
er zit mengsmering in en hij vonkt wel, maakt af en toe een paar slagen maar valt dan uit

heb het er 5 keer ingespoten ofzo en aardig wat gekickt maar nieuwe cilinder is het al godveur dus kan nu al kapot zijn?
 
het KAn kapot zijn ja..
hoeft niet..
om dat te weten te komen zul je de kop er af moeten halen en de cilinder bekijken..

wie heeft die nieuwe cilinder gemonteerd? de oude eigenaar?

het kan ook gewoon simpel een kapotte bougie(+ kabel en dop) zijn.
daarnaast kan het ook nog zijn dat je hoofdsproeier verstopt zit, je kunt dus ook even je carburateur eraf draaien alles schoonblazen
 
Back
Top