Keeway hurricane 2takt klein probleem

Skaffa079

Member
Goedemiddag,

Ik heb net een keeway hurricane gekocht en heb er een beetje naar gekeken nu is het zo dat als die op de bokstandaard staat en je geeft vol gas dan valt ie met een korte tijd ineens dood en als je weg rijd stottert en hapert die een beetje en moet ie opkomen.
Iemand misschien een idee waar dit aan kan liggen? Misschien valse lucht? Of is misschien de sproeier te groot/klein?

Ik heb gister de bougie eruit gehaald en deze wat toen helemaal nat ik heb nu nog niet kunnen kijken welke kleur die nu is
 
Advertisement - register to remove this

Klinkt een beetje als een defect membraam of lek spruitstuk. ( Wat vaak voor komt bij mensen die E10 benzine tanken , de verbranding word dan te heet voor het rubberen spruitstuk , waar vooral de onderste rubberen rand afdichting het te verduren krijgt )
Maar dat is op de gok, met iets meer info kunnen we een beter inzicht van het probleem aan de scooter krijgen.
 
Last edited:
e10 zuigt alleen t vocht uit je rubbers en keerringen...word verder niet heter dan. (project farm YT)
haperen stotteren en bokken ..lijkt mij op een te grote sproeier... je verzuipt m tijdens het rijden.

verder ... als het goed is heb je. een. isolator tussen t spuitstuk en blok
 
Back
Top