Keeway fact loopt niet harder 25km/h geen snor

Papi

New Member
Krukas lagers vernieuwd nieuwe krukas keerkringen membraan met nieuwe pakkingen gemonteerd mikunimikuni standaard 65 sproeier uitlaatprop eruit uit terugloopuitlaat origineel van Keeway lopen al mijn keeways goed op maar dit blok wil niet goed lopen ik heb ontsteking gewisseld cdi bobine geen resultaat ook bougie ook als je vol gas gaf liep hij rommelig en knallen onverbranden benzine ?maar zat ook zon imitatatie kleine verbrandingskamerop dat hij pingelt grotere verbrandingskamer met grotere bougie was dat weg en membraan vervangen en stationair afstellen op 2000 toeren maar niet echt op gasreageren en gegeven moment terug vallen na 1300 toeren rijden gas geven was met variomix 4-5 gram schokkerig kwam hij niet van ze plek bij 4000 toeren pas maar vond fout vario was ander merk hoorde niet bij elkaar en de origenele varió gemonteerd met 3x 5 3 x7, 2 gemonteerd en andere cilinder met goede zuiger en zuigerveren met goede slotspeling en origeneel cilinderkop met meer compressie en korte bougie gemonteerd en luchtfilter met nieuw filter en 14. 5 mm buiten lucht aanzuig ondanks dit gedaan loopt hij niet harder dan 25km/h niet gevoel van inhouden heb nog wel steeds dat afstellen 2000 toeren dat hij naar verloop van tijd terug valt naar 1300 toeren sterker nog mikuni speciale sproeiers nodig heeft heb ik nog wel in die andere opzet met een dellorto van cpi aragon gedraait heb ik sproeiers van kleine Gas huifdiameter dan de mikuni ging rond de 56 zitten had ik wel betere gas reactie maar stationair schroef stond helemaal in 2000 toeren afstellen klopt ook niet ergens ook weer naar 1300 terugvallen ik heb de bougie er nu uitgehaald als ik mijn duim op het gat zet voel ik compresie en vacuüm ook zou toch goed moeten zijn waarom loopt hij nou niet sommige internet zeggen dat als hij stationair loopt kan het niet aan je ontsteking leggen desondanks andere ontsteking cdi en bobine geprobeerd is dat nou zo? Zit ookeen blokje startmotor herkenning op waar volgens mij je impuls draden van je cdi doorheen lopen kan dat iet er mee te maken hebben ik twijfel of het aande cilinder ligt had wel 50 cc nieuwe laten komen. Maar kreeg 60 cc op gestuurt met afgebrokendeel waar de cilinder in Carter steekt maar is veel ombouw werk uitlaat mond andere hoek geen 60 cc kop 50 op grotere mikuni sproeier hebben78-80 heb ik niet zou meschien kunnen wachten of hij nog 50 cc heeft dat proberen nog ben ik teneinde raad compressie is goed duim erop zet voel vacuum ook moet toch kunnen lopen
 
Advertisement - register to remove this

Papi,

lees je eigen bijdrage eens opnieuw door.
Ik kan het namelijk niet volgen en heb het opgegeven om dit te ontcijferen.
Een paar leestekens zoals hoofsletters, komma's en punten zijn welkom.

Misschien dat andere forumleden zich wel door dit oerwoud van letters willen worstelen al betwijfel ik dit ten zeerste.
 
Wat is belangrijk als je reageert?
Een paar simpele regels:
-Typ ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) en typ niet met alleen maar hoofdletters.
-Wees zo duidelijk mogelijk, geef zoveel mogelijk toelichting op je probleem.
Toelichting geef je door je type/merk scooter erbij zetten en je setup (motorische veranderingen), dat is wel zo makkelijk, want geen scooter is gelijk!

Graag je 1e bericht aanpassen om het leesbaar te maken. Ik vermoed niet dat iemand je wil helpen omdat die tekst niet leesbaar is.
 
Papi,

lees je eigen bijdrage eens opnieuw door.
Ik kan het namelijk niet volgen en heb het opgegeven om dit te ontcijferen.
Een paar leestekens zoals hoofsletters, komma's en punten zijn welkom.

Misschien dat andere forumleden zich wel door dit oerwoud van letters willen worstelen al betwijfel ik dit ten zeerste.
Papi,

lees je eigen bijdrage eens opnieuw door.
Ik kan het namelijk niet volgen en heb het opgegeven om dit te ontcijferen.
Een paar leestekens zoals hoofsletters, komma's en punten zijn welkom.

Misschien dat andere forumleden zich wel door dit oerwoud van letters willen worstelen al betwijfel ik dit ten zeerste.
 
[/QUOTE keeway fact standaardblok standaard 50 cc cilinder met meer compressie kop met korte bougie erop dat zit bij keeway fact er vaak op met een mikuni 65 sproeier en uitlaatprop eruit uit standaard terugloop uitlaat van keeway fact luchtfilter met nieuw luchtfilter met 14.5 mm buitenlucht aanzuig rollen standaard varió met 3x5 en 3x 7.2 gram en 788 snaar erop deze opzet lopen al mijn keeways goed kan varió gewichten wel verschillen en snaar maat bij sommige of matrix o fact is of cpi aragon die ik heb maakt niet uit. Ook niet kwa uitlaat. Ze lopen goed erop

Ik heb blok gereviseerd met nieuwe krukas lagers keerringen en een membraan geplaatst met nieuwe pakkingen. Daarop mikuni gemonteerd met 65 sproeier Erin cilinder die er nu op zit is 50 cc met goede zuiger en zuigerveren nieuw met goede slot speling.in cilinder gemeten. Loopt niet harder dan 25km /h maar niet in houden of slecht lopen ik heb geen power gewoon.

Mijn waarnemingen bougie eruit haal en duim erop voel ik compressie en vacuüm trekt en als ik kick voel ik de tegendruk dat je zou zeggen dat moet kunnen lopen doet hij dus niet..

Ik heb ontsteking cdi en bobine gewisseld geen resultaat. En membraan ook

Als ik carburateur afstel 2000 toeren lucht 1. 5 uitgedraait en hoogste punt zoekt stationair iets indraait dan verloop van tijd blijft hij niet op die 2000 toeren draaien zakt naar 1300 wel als je gas geeft terug naar 2000 dan weer naar 1300 maar gasreactie voelt niet echt goed aan kwa oppakken als ik rijdt draait hij wel 6500 toeren maar gaat niet verder dan 25km/h
 
Technische gegevens :
Keeway fact standaardblok gereviseerd ;nieuwe krukas lagers en krukas keerringen gemonteerd en membraan gemonteerd met nieuwe pakkingen.
Cilinder gehoond met goede passende zuiger en slotspeling in cilinder gecontroleerd. En deze gemonteerd met cilinderkop met korte schacht bougie type origeneel cilinderkop type met meer compressie.
Mikuni 12mm met 65 sproeier gemonteerd en terugloop uitlaat van keeway fact origeneel met prop eruit.

Klacht hij gaat niet harder dan 25km/h
Niet inhouden of zo hij gaat niet verder ik heb geen vermogen.

Waarnemingen stationair afstellen, luchtschroef 1.5 uitgedraaid en 2000 toeren stationair draaien en hoogste punt zoeken E stationair iets weer in val hij in stationair terug naar 1300 toeren en gas geven weer terug 2000 en afvallen weer naar 1300 toerenn krijg dit niet goed gesteld.

Ik heb cdi en ontsteking en bobine en membraan gewisseld geen resultaat. Is dat nou waar als hij stationair goed draait je ontsteking goed is kan je dat zeggen? IK HEB EEN STARTMOTOR HERKENNING BLOKJE ONDER MIJN COCKPIT ZITTEN WAAR MIJN IMPULS DRAAD VAN MIJN CDI DOORHEEN GAAN KAN DAT IETS MEE TEMAKEN HEBBEN
WANT IK RAAK VERMOGEN KWIJT DOORDAT De BOUGIE SPANNING NIET GOED IS? OF MIJN CILINDER IS NIET GOED LAATSTE TWIJFEL IK AAN WANT ALS Ik DE BOUGIE ERUIT HAAL MIJN DUIM EROP Voel Ik COMPRESSIE EN VACUUM EN IK HEB AL Een CILINDER EEN KEER GEWISSELD.
 
Back
Top