Krukas lagers vernieuwd nieuwe krukas keerkringen membraan met nieuwe pakkingen gemonteerd mikunimikuni standaard 65 sproeier uitlaatprop eruit uit terugloopuitlaat origineel van Keeway lopen al mijn keeways goed op maar dit blok wil niet goed lopen ik heb ontsteking gewisseld cdi bobine geen resultaat ook bougie ook als je vol gas gaf liep hij rommelig en knallen onverbranden benzine ?maar zat ook zon imitatatie kleine verbrandingskamerop dat hij pingelt grotere verbrandingskamer met grotere bougie was dat weg en membraan vervangen en stationair afstellen op 2000 toeren maar niet echt op gasreageren en gegeven moment terug vallen na 1300 toeren rijden gas geven was met variomix 4-5 gram schokkerig kwam hij niet van ze plek bij 4000 toeren pas maar vond fout vario was ander merk hoorde niet bij elkaar en de origenele varió gemonteerd met 3x 5 3 x7, 2 gemonteerd en andere cilinder met goede zuiger en zuigerveren met goede slotspeling en origeneel cilinderkop met meer compressie en korte bougie gemonteerd en luchtfilter met nieuw filter en 14. 5 mm buiten lucht aanzuig ondanks dit gedaan loopt hij niet harder dan 25km/h niet gevoel van inhouden heb nog wel steeds dat afstellen 2000 toeren dat hij naar verloop van tijd terug valt naar 1300 toeren sterker nog mikuni speciale sproeiers nodig heeft heb ik nog wel in die andere opzet met een dellorto van cpi aragon gedraait heb ik sproeiers van kleine Gas huifdiameter dan de mikuni ging rond de 56 zitten had ik wel betere gas reactie maar stationair schroef stond helemaal in 2000 toeren afstellen klopt ook niet ergens ook weer naar 1300 terugvallen ik heb de bougie er nu uitgehaald als ik mijn duim op het gat zet voel ik compresie en vacuüm ook zou toch goed moeten zijn waarom loopt hij nou niet sommige internet zeggen dat als hij stationair loopt kan het niet aan je ontsteking leggen desondanks andere ontsteking cdi en bobine geprobeerd is dat nou zo? Zit ookeen blokje startmotor herkenning op waar volgens mij je impuls draden van je cdi doorheen lopen kan dat iet er mee te maken hebben ik twijfel of het aande cilinder ligt had wel 50 cc nieuwe laten komen. Maar kreeg 60 cc op gestuurt met afgebrokendeel waar de cilinder in Carter steekt maar is veel ombouw werk uitlaat mond andere hoek geen 60 cc kop 50 op grotere mikuni sproeier hebben78-80 heb ik niet zou meschien kunnen wachten of hij nog 50 cc heeft dat proberen nog ben ik teneinde raad compressie is goed duim erop zet voel vacuum ook moet toch kunnen lopen