Keerring

Status
Not open for further replies.

Heze-rox

Eigenaar van BCH
Een half jaar geleden heb ik het blokje van men rox gereviseerd. en een paar maande later kreeg ik rare problemen en bleek mijn keerring aan de onstekingszijde kapot te zijn. k dacht kan gebeure doe ik wel een nieuwe in maar nu is deze weer op precies dezelfde manier kapot. heeft iemand misschien een idee hoe dit kan?

Mvg Sander

11988454bc6.jpg


47809981is3.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Heb er geen vet aangedaan. zal dat wel het probleem zijn.
En het is inderdaad een groene. Heb ik hier bij de lokale dealer gehaald. Maar volgens jou zijn de blauwe dus beter?
Heb je hier toevallig meer beschrijving van of een link waar k m kan bestelleO-)
 
ik bestelde ze altijd los @ easyparts.nl , Olympia keerringen , deze waren goed.

ik heb ze ook gehad in het zwart en groen , beide waren imo vrij slecht , ook de setjes van Barikit waren slecht , ook de lagers was niks.

de groen zijn imo veel te hard en de zwarte weer veel te zacht op den duur.

dit setje is incl lagers , wat ik ook weleens koop omdat ik altijd lagers en keerringen heb liggen normaal gesproken.

http://www.easyparts.nl/showarticle...as-Revisieset-Minarelli-Horiz.Vertic-Skf.html

ik weet niet of easyparts ze nog los verkoopt van olympia , maar daar zou je ze over kunnen mailen.

een beetje vet aan de keerringen is wel goed , anders loopt je keerring droog ,en je kunt je voorstellen wat er gebeurd als de as in droog rubber draait.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top