Keerring(en) kapot?

aqid

Gilera Ice
Hey
Ik heb een tijdje een probleem gehad, dat mn brommer heel erg sputterde, nu heb k heel wat sproeiers geprobeerd, en met 82 liep ie ut beste.
Heb mun rollen laatst vervangen en k zag dat er wat olie aan de binnenkant van ut carter zat.
Als mn brommer warm was starte ie goed, maar smorgen kon k wel ff kicken.
Na een tijdje rijden reed ie niet meer, alleen maar sputteren, toen heb k een andere bougie geprobeerd (ngk 9) en toen ging ie wel lekker (wel elektrode afstand op 0.3mm, anders liep ie niet).
Tot gister, toen reed ik een tijdje lang top, en toen k gas terug nam, en weer gas bij wou geven, viel ie ff weg (allemaal gesputter).
Vandaag reed ik, en toen hoorde ik ook ploffen, en toen viel ie uit. Sinds dien krijg ik um niet meer aan, alleen als k um aan gekicked krijg, blijft ie 5 sec. stationair lopen en dan valt ie weer uit. Als k gas geef valt ie ook uit. Een vriend zei me, dat het de keering(en) wel eens konden zijn, ook omdat er olie in mn carter zat. Kan het ook zijn, dat mn cilinder is vast gelopen (ik hoop ut tog niet:eek: )? Alvast bedankt....
Mn setup is trouwens:
DR70, beta uitlaat, 17.5 @ Sonic
 
Advertisement - register to remove this

jah ik heb er namelijk 2
1tje is ngk 8 en de ander ngk 9, met biede doet ie ut niet, op verschillende afstanden... Maar alst aan mn bougiekabel/dop ligt, zow die dan wel vonken?
 
Is zeker jou keerring ik heb heb het zelfde probleem namelijk ook niet willen starte en 3seconde stationair draaien en daarna uitvallen ik heb net even vario verwijderd en ja hoor keering lek ga ze morge gelijk vervange iemand een how-to?
 
is misschien wel slim ja, wat voor loctite dan? het lijkt me niet zo dat er per se loctite bij moet om het lekken te voorkomen, als je ze goed monteert en alles, dan moet het ook goed gaan lijkt me :)
 
Originally posted by Miks
is misschien wel slim ja, wat voor loctite dan? het lijkt me niet zo dat er per se loctite bij moet om het lekken te voorkomen, als je ze goed monteert en alles, dan moet het ook goed gaan lijkt me :)

Speciale loctite voor rubber, denk tegu eruit springen van de keeringen:) .
 
Nou, heb de vario en alles er af gehaald maar ut zag er allemaal normaal uit, geen scheuren of iets dergelijks.
Heb bij de weg een nieuw kickstart rondsel, en nu kan k fatsoendelijk kicken. Ik ben de hele middag bezig geweest, en ik kwam dr 8ter dat mn bougie niet nat wordt! Als k um tegen ut frame houd vonkt ie wel. Als k benzine in mn bougie gat gooi, loopt ie heel even, tot ut op is, en valt ie weer uit.
Ik had mn membraam+spruitstuk+carburator al na gekeken. De vlotterbak loopt btw wel vol, dus tank en vacuum zijn ok. Het moet dus tussen het membraam en cilinder in liggen.
Zou ut aan de andere keerring kunnen liggen (ontstekings kant) Of zou ie dan ook een benzine in de vlotterbak jagen, omdat ie geen vacuum trekt? Iemand nog un ander ID ?
 
Heb mun 12mm carb er ook in gehad, ook nix. Heb net membraam+spruitstuk weer eraf gehaald, maar daar zat wel benzine in (membraam was btje nat). maar bougie wordt niet nat?! Dan zou ut dus daar tss moeten liggen, dus iets met de carterdruk of zow? Argh... wrom heb k weer zon wazig probleem :S
 
Ik weet het niet, maar ik denk dat k ut zelf niet kan maken (alst aan iets in carter is of zow), ik heb geen ID meer wat ut kan zijn, en jullie volgens mij ook niet, ik ga um maar naar de dealert brengen, close ut topic maar, thnx 4 alle replyz!!!!!!!!
 
Back
Top