This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

KaZaA zuigt?!

Hehehe dat kazaa 43% minder gebruikt wordt is bullshit, is crap die waarschijnlijk door een onderzoeksbureau (ergens duister verbonden aan de muziekindustrie) naar buiten is gebracht.

Het ligt er maar net aan welke nummers je probeerd te downloaden. Ik herken nu precies welke nummers fake/gestript zijn en welke echt zijn.

Kunnen de mensen die DC gebruiken de goede servers hier even vermelden? BTW, voordat het geblaat begint, ik heb meer dan genoeg gigabytes MP3....Zeker 50.

Originally posted by The Saint
Weet iemand goede BiTorrent site's? Ik gebruik Suprnova.org maar die is erg sloom.

bitorrent zuigt, is gwoon net zoals kazaa ongeveer.. je heb geen snelle downloads.. er word meer van je geupload dan dat je kan downe.... zeker kut

Originally posted by Hans F.
degene die net iets te perfect zijn (qua naamgeving, snelheid, aantal aanbieder)

Dit is idd waar, als er bij een nummer in no time 70 aanbieders zijn ofzo, dan heb je goede kans dat het een verneukt nummer is. Dus gewoon een andere pakken, gaat elke keer weer perfect

Originally posted by stealth2000
Dit is idd waar, als er bij een nummer in no time 70 aanbieders zijn ofzo, dan heb je goede kans dat het een verneukt nummer is. Dus gewoon een andere pakken, gaat elke keer weer perfect

het kan aan mij liggen, maar de slechte nummers hebben met en enige regelmaat geen bitrate-vermelding, of een te mooie tijd, en ook meestal op 5 of 10 seconden, vind ik ook maar maf eik

ik gebruik direct connect, op school. ik kan alleen die hub niet vrijgeven omdat dan die kwaliteit van de hub wordt verneukt door de gare upload van adsl en zo ((is namelijk allemaal 100mbit users daar))

Dus als je 100 mbit lijn heb kan ik je die link wel geven maar alleen via pm