This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Karten!!

Wie zijn hier net als ik echte kart die hards?!

Ik ben om die rede een kart forum begonnen.

Ik had aan bas gevraagd of ik de url hier mocht zetten, en dat vond ie best dus hierbij.

http://karting.isfun.net

Deze forum gaat alleen over karten, mocht je dit geen reet intresseren.

ga dan niet op de forum lopen klote doe dat maar lekker bij scooter.startpunt.nu.

Is dit nou een uitnodiging?

Mja, PIN kartte vroeger

Ik alleen van tijd tot tijd in delft ofzo.

Ben best redelijk, top10 van de dag altijd

Originally posted by VDM

Heb ik ook ff gedaan, echt klote werk :|

volgens mij wordt je, als het een beetje heet is zoals deze zomer, compleet vergast door die karts + je wordt doof (ook al hebben ze 'afzuiging' wat niet echt lekker werkt........ heb het wel over binnenbanen)

ehm leuk enzo dat forum maar dat gaat zeker weten niet werken.
te veel onderwerpen heb je, ten tweede ya-forum is gewoon lelijk

Ik heb gekart...

Indoorkarten zuigt zeer zwaar... :|
Vet oneerlijk met al die verschillende karts. Ik ging laatst voor mijn plezier karten, reed ik slechts de 6e tijd v/d maand... |(
Wel snelste van de dag en van de week met 1,0 sec voorsprong maar toch, je kan het toch nooit winnen van die gasten die op die baan werken...

écht karten daarintegen, dwz 2-takt roeleert echt zwaar... Mijn Formule Ford is voor mijn gevoel minder snel dan mijn ex-kart(s)

Originally posted by Casper

wat is dan het verschil tussen die karts?

Lijkt me nogal duidelijk...je moet gewoon een kart hebben die afgeragd is. Die is dan namelijk een stuk beter dan de karts die zwaar afgeragd zijn. Begrijp je me?
Sporing klopt 999 van de 1000 keer niet, caster/camber klopt NOOIT, frames zijn nooit recht... Je moet gewoon geluk hebben dat je een redelijk goede treft, daarmee rijd je zomaar 1 sec. harder ws...
Ohja, ik weet trouwens WEL 1 kartbaan zeker waar ze de karts WEL goed voor elkaar hebben...weet niet of ik reclame mag maken hier maar dat is Go-Kart-In in Dordrecht. Daar hebben ze zelfs stuurbekrachtiging... Kan je vriendin ook nog mee...

Laatst oook in schiedam, ging karten met maat van mij, hij had nummer gekregen, zat er een dewd in die er werkte. Dus of ie ff andere kart wou nemen. Die gozer had gewoon dus de snelste kart ff gepakt, was niet meer leuk, want hij accelereerde me er niet een beetje uit, maar echt vet :|

Same in Groningen, ik kan me nog herinneren dat ik er vet uitgevlamd werd door een vrij stevige kerel, ik ben toch stukkie lichter en zou toch bswel een voordeeltje moeten zijn... Die karts spoorden ook van geen kant :|

Ik vind karten nogal sucken, geef mij maar ene leaseauto

Idd die verschillen zijn gewoon te groot, en dat zal altijd wel zo blijven.

Wat wel leuk is als je perongeluk-express een opstoppinkje gaat maken bij het inhalen van een dwd, en dan de hele boel vastzetten

Karten is ook een grote hobby van mij. Ik heb zelf ook een 100cc biesse kart met een Iame Parilla 100cc roterende inlaat met tillotson 29,5mm vlakschuif carb (draait iets van 19.000 toeren). heb alleen veeeeeeel te weinig geld ervoor. Nu is namelijk al een geruime tijd mijn big-end lager naar de tering. Het is op de een of andere manier heet gelopen (nee, niet te weinig smering, 1:18 ) en nu is de drijfstang ook nog gaar. dus dat wordt een nieuwe krukas. kosten: om en nabij de 800 piek.

Koop als ie weer gemaakt is een nieuwe carburator...
Die 29,5mm Tillotson zuigt aarz, neem een JHC, Baroni of Ibea.

klopt helemaal pin de kartbaan hier in dordrecht kwam bij de autoweek test als 1 van de beste uit de test.
goede karts,mooie baan (nu helemaal via de kombocht omhoog)
fijn personeel en catering ik kom er zelf ook heel vaak met mn vriendin (niet vanwege de stuurbekrachtiging want dat hebben ze volgens mij niet eens ) maar gewoon voor de sfeer en een lekker potje knallen

Originally posted by -=PIN=-

Koop als ie weer gemaakt is een nieuwe carburator...
Die 29,5mm Tillotson zuigt aarz, neem een JHC, Baroni of Ibea.

TNX voor de tip. Weet je niet nog iemand die een krukasje 2ehands wil vertikken voor mijn blokkie?

Ik dacht zo'n F10.000,- voor een kart??

Weet iemand nog goeie/leuke kartbanen in Nederland?

Ik ben bij de volgende kartbanen geweest:

- Breda Indoor Karting
- Tilburg Indoor Karting
- Wijchen Indoor Karting ( Elektrokarts)
- Maarsen (Utrecht) De Fabrique
- Delft Race Planet

Ik heb gehoord dat er een Schumacher Indoor Kartbaan is in Duitsland? Iemand al geweest?

Greetzz DAW

p.s.

Hmm, Go Kart in Dordrecht PIN? Stuurbekrachtiging dat moet ik ens zien!