N Noorddorp Racer Well-Known Member 29 August 2004 #41 wie kart er wel is in limmen mijn snelste tijd is daar 39.13. maar mijn broer rijdt daar 35.34 hij gaat echt snel. voorderrest prima kartbaan leuk en moeilijk circuit aleen de karts gaan niet echt snel
wie kart er wel is in limmen mijn snelste tijd is daar 39.13. maar mijn broer rijdt daar 35.34 hij gaat echt snel. voorderrest prima kartbaan leuk en moeilijk circuit aleen de karts gaan niet echt snel
Robert Superrrjoden! 29 August 2004 #42 Lipton said: Ik heb 1-uurs race gereden in dordrecht... geloof me maar, je krijgt er spijt van aangezien 90% van de race blauwe vlag is. Er deden 15 teams mee waarvan er 14 prof waren. :| Click to expand... Moet je doorrijden krijg je geen blauwe vlag :+ :*
Lipton said: Ik heb 1-uurs race gereden in dordrecht... geloof me maar, je krijgt er spijt van aangezien 90% van de race blauwe vlag is. Er deden 15 teams mee waarvan er 14 prof waren. :| Click to expand... Moet je doorrijden krijg je geen blauwe vlag :+ :*
RobinL K*t meeuwen! 29 August 2004 #43 Nou.. die ventjes hield je echt niet bij hoor.. en dan ging ik harder rijden kreeg ik een opmerking dat ik minder wild moest rijden :X
Nou.. die ventjes hield je echt niet bij hoor.. en dan ging ik harder rijden kreeg ik een opmerking dat ik minder wild moest rijden :X
R rossi-nr.1 minibiker 29 August 2004 #44 psycho said: Snelste tijd gister in delft was 29.67 schiedam was 28.720 en 28.200 En dordt was (ook Gister) 33.21 Laatste was niet echt een super tijd, maar die kart reed gewoon echt super kut.... kart-nummer 6 Click to expand... dordrecht haal ik 31,6...snelste daar is in de 28,??...dat is niet te geloven
psycho said: Snelste tijd gister in delft was 29.67 schiedam was 28.720 en 28.200 En dordt was (ook Gister) 33.21 Laatste was niet echt een super tijd, maar die kart reed gewoon echt super kut.... kart-nummer 6 Click to expand... dordrecht haal ik 31,6...snelste daar is in de 28,??...dat is niet te geloven
twistednrg Banned 29 August 2004 #45 Wij gaan vanaaf ff @ berlikum karten, wie dit bekend is kom ook ff langs! met zn alle knalle :W
arnout@aerox Well-Known Member 29 August 2004 #46 ik had iets van 38,5 in zoetermeer, wel lache daar, niet superspannend, wel geinig..:W