This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Karten @ Zoetermeer

ah, ik ga meestal naar Kortrijk: 750 meter, bruggetje, enzo, verzorgt circuit en verzorgde bar. En ze zeiken niet

bijvoorbeeld was ooit een meisje die op iemand anders reed en de stuurassen van haar cart waren gebroken :X niets van gezegd: de clark uitgehaald en de kart naar de garage :W

/edit/ carts zijn 260/270 cc 4-takt met 6.5 pk

Kart regelmatig in de uithof in den haag. me beste tijd die ik daar heb gereden is 45.06 sta ook wel eens bij de snelste van de maand .

Mwah ik ga wel eens met me broertje karten, alleen dat is geen indoor karten

100 cc met 30 pk, ding gaat echt hard, het is alleen jammer dat me broertje niet kan karten

bijna bij elke indoor kartbaan zijn de karts niet goed
als je ziet wat voor debielen er soms in zitten...

ik rijd zelf in middelburg
ik had d8 ik rondje 38sec
kart zijn daar ook niet echt optimaal maar t personeel is er best vriedenlijk en dat baan is netjes

Big B NRG said:
Mwah ik ga wel eens met me broertje karten, alleen dat is geen indoor karten

100 cc met 30 pk, ding gaat echt hard, het is alleen jammer dat me broertje niet kan karten
100 cc met 30 pk :? is dan toch wel je eigen kart ?

das dan tog eigelijk best lachen... beetje beuken en doen wat je wilt op een kartbaan... gewoon soort botsauto's

Ik heb allang niet meer gekart, eerst wel vaker, moet dat maar weer eens gaan doen. In eindhoven is idd wel vet, maar ben al een paar keer op die baan geweest.meestal ga ik naar swalmen dorpje bij roermond.

JeremY said:
Kart regelmatig in de uithof in den haag. me beste tijd die ik daar heb gereden is 45.06 sta ook wel eens bij de snelste van de maand .

vriend v me rijdt daar alle records aan gort, zn beste tijd daar is 43.9 sec

psycho said:
Mijn tijd was daar 34.13

Maar last van je rug ???
Moet je eens in Dordrecht gaan karten......
Daar is t pas erg

wat was je snelste tijd in dordt??
je rug doet daar idd na afloop behoorlijk zeer....vergeet ook altijd kussentjes te vragen:|

JvD said:
das dan tog eigelijk best lachen... beetje beuken en doen wat je wilt op een kartbaan... gewoon soort botsauto's

Beuken was juist kut, haalde de snelheid er dik uit. Het volluit gaan en driften in de bochten was veel leuker

Ik kart ook best wel veel ..

Afgelopen zondag wezen karten in heerenveen:
Super vette baan, goed geregeld allemaal .. karts zijn ook top .. en was eerste :W

Woensdag wezen karten in Leeuwarden:
Vind et maar een kutbaan :+ ( 3e plaats :+) zootje ongeregeld. karts zijn kut.

Berlikum laatst ook geweest:
Mag je totaal niet beuken baan opzich wel tov.. karts ook wel goed..

Conclusie.. Heerenveen is gewoon top..

ik ben zelf ook wel ens wezen karten in berlicum vond die baan gaar allemaal deuken en gaten in de weg

kart zelf ook wel vaak in limmen/uitgeest/zaandam

vind zaandam toch wel het mooist ken je goed hard rijden is op zondag avond nooit druk en kost(e?) ook maar 20 euro voor 2 heats

ik ga 17-10-04 mee don aan een 2 uurs wedstrijd, die word gereden in het donker met alleen een fluo balk op de vangrail ook in de uithof
per team 99 euro we rijden met ze 2en word wel lache denks

rossi-nr.1 said:
wat was je snelste tijd in dordt??
je rug doet daar idd na afloop behoorlijk zeer....vergeet ook altijd kussentjes te vragen:|

Snelste tijd gister in delft was 29.67
schiedam was 28.720 en 28.200
En dordt was (ook Gister) 33.21

Laatste was niet echt een super tijd, maar die kart reed gewoon echt super kut.... kart-nummer 6

ik woon in zoetermeer mijn beste tijd was geloof ik ook 38 ofzo :X eigenlijk geen flauw id meer

JeremY said:
ik ga 17-10-04 mee don aan een 2 uurs wedstrijd, die word gereden in het donker met alleen een fluo balk op de vangrail ook in de uithof
per team 99 euro we rijden met ze 2en word wel lache denks

Ik heb 1-uurs race gereden in dordrecht... geloof me maar, je krijgt er spijt van aangezien 90% van de race blauwe vlag is.

Er deden 15 teams mee waarvan er 14 prof waren. :|