100 cc met 30 pk :? is dan toch wel je eigen kart ?Big B NRG said:Mwah ik ga wel eens met me broertje karten, alleen dat is geen indoor karten
100 cc met 30 pk, ding gaat echt hard, het is alleen jammer dat me broertje niet kan karten
das dan tog eigelijk best lachen...Stealth-EVO50 said:Lag ook ergens rond de 30. Zou niet weten hoe snel precies, weet niet waar ik het blaadje gelaten heb. Maar bijna elke ronde lag de race weer stil met al die n00bs. Ik had veel op een ronde beginnen ze me te beuqen, geen blauwe vlaggen of wat dan ook. Echt gaar. Ze lieten dat soort dingen dus gewoon toe, dus een halve race tussen een zooi beuqers gereden. Waren wel allemaal maten van me, maar karten konden ze echt niet :henko:
JeremY said:Kart regelmatig in de uithof in den haag. me beste tijd die ik daar heb gereden is 45.06 sta ook wel eens bij de snelste van de maand.
psycho said:Mijn tijd was daar 34.13
Maar last van je rug ???
Moet je eens in Dordrecht gaan karten......
Daar is t pas erg
JvD said:das dan tog eigelijk best lachen...beetje beuken en doen wat je wilt op een kartbaan... gewoon soort botsauto's
Sp-Tuner said:Ik kart ook best wel veel ..
Afgelopen zondag wezen karten in heerenveen:
Super vette baan, goed geregeld allemaal .. karts zijn ook top .. en was eerste :W
Woensdag wezen karten in Leeuwarden:
Vind et maar een kutbaan :+ ( 3e plaats :+) zootje ongeregeld. karts zijn kut.
Berlikum laatst ook geweest:
Mag je totaal niet beukenbaan opzich wel tov.. karts ook wel goed..
Conclusie.. Heerenveen is gewoon top..
rossi-nr.1 said:wat was je snelste tijd in dordt??
je rug doet daar idd na afloop behoorlijk zeer....vergeet ook altijd kussentjes te vragen:|
Mikkee.. said:Hey wie heeft er nog meer wel es bij zoetermeer indoor karting gekart?
mijn tijd vandaag was 39.264 sec. vriend v me had snelste tijd van de dag met 38.37sec
weeniet of dit topic zin heeft of dat er al een kart topic is, anders moet ie maar geclosed worden..
vroeg het me alleen af
heb alleen kk last van mn rug nu
JeremY said:ik ga 17-10-04 mee don aan een 2 uurs wedstrijd, die word gereden in het donkermet alleen een fluo balk op de vangrail ook in de uithof
per team 99 euro we rijden met ze 2en word wel lache denks