This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Karten @ Zoetermeer

Mikkee..

GC Sjlet
Hey wie heeft er nog meer wel es bij zoetermeer indoor karting gekart?

mijn tijd vandaag was 39.264 sec. vriend v me had snelste tijd van de dag met 38.37sec

weeniet of dit topic zin heeft of dat er al een kart topic is, anders moet ie maar geclosed worden..

vroeg het me alleen af

heb alleen kk last van mn rug nu

Mikkee.. said:
Hey wie heeft er nog meer wel es bij zoetermeer indoor karting gekart?

mijn tijd vandaag was 39.264 sec. vriend v me had snelste tijd van de dag met 38.37sec

heb alleen kk last van mn rug nu

Mijn tijd was daar 34.13

Maar last van je rug ???
Moet je eens in Dordrecht gaan karten......
Daar is t pas erg

Silverstone bij schiphol in de buurt is pas kicke. Leuke baan en weinig pijn in je rug na afloop. je kan er ook laser-questen.

denn1s said:
die in delft is vet!

Delft heeft teveel kleine bochten waardoor je niet volspeed kan haast...
Ga eens in arkel kijken die is ook wel leuk.....

En spaanse polder kom ik zowat 5x in de week...

psycho said:
Mijn tijd was daar 34.13

Maar last van je rug ???
Moet je eens in Dordrecht gaan karten......
Daar is t pas erg
34.13 my ass, snelste vh jaar is 35.8 ofzo

ik rij zelf 37.2 en vriend van me 36.9 laatst.

Zoetahmeha roelz wel die baan..

De kartbaan op Texel zuigt pas. Overal losse moertjes, kutpersoneel, telkens werd onze heat uitgesteld :Z

En dan dit nog:

Maat van me onder de vangrail, moest ineens uitwijken. Ze hadden geen vlaggers, dus hij kon niks aan zien komen. Wel zwaar lol gehad daarom, ze kregen de kart eerst niet meer onder die rail vandaan 8P

Kart zelf ook wel met regelmaat ,
Gewoon recreatief , maar toch.
Waar je nooit moet gaan karten : Gaasbeek karting.
1 keer geweest , 1 heat netjes en serieus getracht te rijden.
Na stukken hout in de baan , waarop je remt en vol de vangrail inschiet etc , geen vlaggers op een baan van 2 verdiepingen , ongebruikte karts in de hoeken van de bochten. , ben ik maar gaan ouwehoeren.
Resultaat was het parkeren van 2 karts op elkaar, stuk uit de stootrand etc.
Normaal zou ik dus nooit zoiets doen oid , maar je betaalt 13e voor een rondje op de baan , krijg je een kutbaan , een kutkart , etc.

Dat gaat er bij mij niet in

karten in middelburg is ook leuk

volgens mij ist ook al 13 € voor een heat. 12 min

baan was tof maar word veel te vaak veranderd, hij word steeds kleiner gemaakt

Heb bijna niet gekart
1x met een feestje toen ik 12 was en werd toen eerste

vorige maand kwamen we wel op het idee om te gaan karten en zijn naar huizen gegaan mijn tijd was daar toen 35.37 en de beste van die dag was 34,08

toch redelijk vond ik zelf

Ik kart ook heel soms, maar de baan @ Schiedam is wel tof
Laatste keer een tijd van 30,313... Zal vast niet snel zijn maar ik vond het wel tov .

In het begin in gevecht met allemaal mensen en ze dan toch allemaal pak slaag geven, echt tov 8)

wat was je snelste tijd daar...??? ik was dit jaar ook daar geweest! Mijn tijd was 30.57

JvD said:
wat was je snelste tijd daar...??? ik was dit jaar ook daar geweest! Mijn tijd was 30.57

Lag ook ergens rond de 30. Zou niet weten hoe snel precies, weet niet waar ik het blaadje gelaten heb. Maar bijna elke ronde lag de race weer stil met al die n00bs. Ik had veel op een ronde beginnen ze me te beuqen, geen blauwe vlaggen of wat dan ook. Echt gaar. Ze lieten dat soort dingen dus gewoon toe, dus een halve race tussen een zooi beuqers gereden. Waren wel allemaal maten van me, maar karten konden ze echt niet :henko:

Aerox-Evo70 said:
34.13 my ass, snelste vh jaar is 35.8 ofzo

ik rij zelf 37.2 en vriend van me 36.9 laatst.

dat is wel erg goed.. wel met de karts van hun heb je gereden?

ik kwam serieus niet sneller dan 39,....

werd elke keer gegald toen in die kleine hairpin als je van boven naar beneden gaat..

hoeveel meter zijn die circuits ongeveer bij jullie? hier bij ons in belgie is het meestal rond de 750 meter