Karsemeijer Superspecial 2-Cilinder 100cc!!

Ik werd al door Wieger gewezen op dit projecttopic en het is absoluut de moeite waard!!

Supernetjes gebouwd dat carter, daar zal een berg tijd in gezeten hebben om dat CNC programma te maken, laat staan het tekenwerk en het frezen zelf!
Echt een mooi licht ontwerp dat tevens effectief is!

Petje af hoor heren!!! :W
 
Mooi project, maar 1 ding begrijp ik dan toch niet. En dat is dat er zelfs nog nieuwe projecten bijkomen waarvan de voetsteuntjes niet inklapbaar zijn. Als jullie dit door de vingers zien ga ik er op mijn nieuw project ook de tussenstukjes afhalen om ze inklapbaar te maken hoor :) Scheelt me weer ff 200 gram ;)
Maar ja in het reglement zitten nog wel wat gaten waar ik een mening over heb
 
er staat in het reglement dat ze inklapbaar moeten zijn of de stepjes moeten minimaal een diambeter hebben van 25mm (dacht dat de diameter zo was)
 
er staat in het reglement dat ze inklapbaar moeten zijn of de stepjes moeten minimaal een diambeter hebben van 25mm (dacht dat de diameter zo was)

Dit stond dan toch nog niet in het eerste reglement waarop ik mijn stunt en m'n nieuw project heb op gebouwd en dit is het reglement dat ik aan het begin van het seizoen heb doorgenomen :)

Maargoed, dan haal ik straks deze tussenstukjes er wel af, ik zit op 27mm, zonde van het werk dat hierin is gegaan maar gewicht is gewicht :p

En wat is nu net de reden dat wanneer dikker dan 25 het niet meer nodig is?

Edit: Heb het nog even nagekeken, het staat nog steeds zo in het reglement, dus ik veronderstel dat je het over het reglement 2011 hebt :) Die ik dus nog niet kan zien
 
Kenny, stuur even een mail naar de sbo, het is hier niet de bedoeling om het over het reglement te hebben. Maar om toch de vraag even te beantwoorden. een minimum van 25mm diameter van de stepjes is gesteld, omdat bij deze dikte ze niet meer zo scherp/stekend zijn. Stel je valt en het stepje doorboort je been. (gericht op beunhazen die een m10 draadeindje als stepjes gebruiken).

Ontopic.
 
Huugoo

zou je niet zomaar een topic willen kicken, want nu gaan 1000 mensen hier kijken omdat ze denken dat er iets nieuws te zien valt, maar is het een nogal'loze' reactie van jou...

denk er in het vervolgd aan aub.. mvg
 
Ik dacht al dat er een dikke update was ofz..

Maar idd je hebt het ze gister toch al gezegd dat het blok netjes was hoezo hier nog een keer? iedereen weet wel dat het netjes uit zijn..
 
Back
Top