Aangeboden * Karsemeijer Sonic in onderdelen, P1 as carter, MF racing, Hebo Manston r. Aerox on*

Status
Not open for further replies.

Vincent #11

::TSA:: HT Big Bore
Hallo allemaal,

Hierbij bied ik mijn Sonic in onderdelen aan, ik doe hem weg omdat ik toch met mijn Kymco SBO wil gaan rijden. Rijklaar gewicht van deze Aprillia Sonic is 48KG
Dit zijn de onderdelen hoe ze weggaan:

- Zwarte Karsemeijer achterkap is professioneel zwart gespoten, kosten waren 125 euro.
€30,-


- Area51 DD achtervelg 13 inch, deze is ook oranje gecoat zit een Stage 6 slick omheen die weinig is gebruikt. Inclusief remschijf
€45,-

- Stuurdemper met A747 olie, niks op aan te merken (kleur is blauw).
€20,-

- Sonic buddy verlicht en foam verwijdert.
€15,-

- 12v accu
€15,-

- Karttankje 1liter
€10,-

- Zeer nette DD LC carter gestraald, met power 1 (pen 10)krukas en nieuwe lagers. Met std vertanding. Alles vers, geen dolle schroefdraden o.i.d. (zeer netjes)
€110,-

- Hebo Manston replica XSH afgewerkt minarelli horizontaal LC http://www.scootparts.nl/epages/Sco...ectPath=/Shops/Scootparts/Products/HR4000171N nieuwprijs €210,- afwerking kosten €35,- (dus nieuw €245) Is zo'n 80km mee gereden. Niks mee aan de hand geen krassen of iets anders. Erg snelle cilinder 18+pk mogelijk.
€125,-

- Motoforce racing RPM 70cc minarelli horizontaal LC 150km oud, heel licht voelbaar krasje op de zuiger. Ziet er netjes uit compleet met zuiger en kop. Word gelevert in de doos.
€90,-

- Aerox teller gewoon goed met 14713km
€15,-

- Aerox remhendels
€7,-

- Aerox achter knipperlichten, doen het gewoon.
€10,-

Heb je intressen in 1 van deze dingen pm me dan maar. Verzendkosten voor de koper of op te halen in Apeldoorn.
Gr. Vincent

122k9av.jpg

mj7rqb.jpg

2hz4glf.jpg

117zsb9.jpg

ezh5id.jpg

2q36hav.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top