Kappenset pgo rodoshow gezocht

Advertisement - register to remove this

Mag ik vragen waarom je een nieuwe kappenset wilt?
Zijn je ophangpunten kapot? Zitten er scheuren in de kappen?

Ik denk dat je geen nieuwe kappen meer via webshops gaat vinden hiervoor. Als de kappen verder nog intact zijn zal het aankomen op spuiten van de kappenset. Dit zou je zelf kunnen doen of laten doen.
 
Mag ik vragen waarom je een nieuwe kappenset wilt?
Zijn je ophangpunten kapot? Zitten er scheuren in de kappen?

Ik denk dat je geen nieuwe kappen meer via webshops gaat vinden hiervoor. Als de kappen verder nog intact zijn zal het aankomen op spuiten van de kappenset. Dit zou je zelf kunnen doen of laten doen.
Ik heb een opknap scooter gekocht dus er zitten wat deuken in de kappen. Spuiten kan ook zijn geen grote deuken maar het liefst heb ik een nieuwe kappenset
 
Er is wel het e.e.a. te vinden, maar niet echt kappensets en-of delen daarvan.


Denk dat je meer geluk hebt op websites uit de UK, USA of Taiwan.
En bij Piaggio zelf is ook niks meer te verkrijgen, jaren terug (1982) is alles (de samenwerking) stopgezet, en verhuist naar de USA.
In Nederland zal het een zeer lastige zoektocht worden om wat kapdelen op de kop te kunnen tikken.
Wellicht websites bezoeken zoals, marktplaats ofso kan misschien ook wel een hit opleveren...

Of even googelen op scootersloperijen.

Laatste alternatief is websites afzoeken zoals, https://www.alibaba.com/showroom/pgo-scooter-parts.html of
Of men gaat zoeken in de Noord Europese landen, in Scandinavië waren deze scooters namelijk wel een langere tijd populair.
In Nederland maar voor een vrij korte periode, en dit betrof maar enkele types wat ik me kan herinneren.
 
Last edited:
Back
Top