K KOBUS Handige prutser...... 22 July 2002 #1 Ik ben nog op zoek naar verschillende kappen voor mijn zipsp, het zijn er heel wat dus zeg me maar wat je hebt liggen Ze moeten natuurlijk wel allen ophangpuntjes nog hebben en zonder scheuren zijn :| ik hoor het nog wel
Ik ben nog op zoek naar verschillende kappen voor mijn zipsp, het zijn er heel wat dus zeg me maar wat je hebt liggen Ze moeten natuurlijk wel allen ophangpuntjes nog hebben en zonder scheuren zijn :| ik hoor het nog wel
Steve#95 Well-Known Member 23 July 2002 #3 Ik denk niet dat je vlug kappen zal vinden hoor. Ik zelf heb nieuwe voorkap besteld, kostte me 90€ De oude spaar 8)
Ik denk niet dat je vlug kappen zal vinden hoor. Ik zelf heb nieuwe voorkap besteld, kostte me 90€ De oude spaar 8)
JohanV Varkenshok Tuning 24 July 2002 #5 ik heb nog de achterkap liggen. mischien dat er een paar kleine scheurtjes inzitten. daar moet ik nog ff naar kijken.
ik heb nog de achterkap liggen. mischien dat er een paar kleine scheurtjes inzitten. daar moet ik nog ff naar kijken.