Kappen voor sf + een sf frame + gare voorvork (A)

Status
Not open for further replies.

Denna

Soes Bolkont
Mensen ik heb een aantal kappen te koop:
-onderkappen links en rechts ( van prost peugeot)geen krassen, dus gewoon netjes.15 euro perstuk
-beenschild , 1 gat voor hem bij de treeplank vast te houden is weg maar dit mag totaal geen probleem zijn voor het monteren.Voor de rest is hij splinternieuw.15euro
-treeplank, niets mis mee alleen een beetje vies . 15 euro
-2 x buddy + buddybak.1 keer gaten in de buddy bak.andere is nog goed , alleen mist bij allebei het klepje voor bij de bougie te kunnen.
-kappen waar die knipperlichten inzitten links en rechts.rachts heeft krassen links niet of andersom , moet ik nog ff kijken.10 euro per stuk.
-frame speedfight aangepast voor piaggoblok.Plug and play gemaakt.past allemaal netjes.75 euro deze word niet verzonden.
-voorvork voor elysio, vivacity , tkr en voor speedfight zelfs.Enigste wat er mis mee is , dat is dat de schroefdraad voor het balhoofd vast te zetten gaar is , maar dit is wel goed te laten maken.40 euro.Word niet verzonden
-voorvelg voor een elyseo, vivacity , tkr en voor een normale vorkpoot in een speedfight.Met remschijf erbij.25 euro

prijzen zijn excl verzenden en als het niet verzonden word staat het erbij.
{! Gelieve , als je intresse hebt te PMMEN .De vorige keer gingen mensen gewoon reageren in dit topic , maar daar heb ik niets aan , omdat ik hier bijna niet kijk.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top