Kappen voor de speed fight 2

PatjeSpeedFight

Well-Known Member
Hallo iedereen.

Ik heb vanaf vandaag me certificaat en heb geen flauw idee waar ik die kappen kan kopen voor me scooter. Ik heb nu een speedfight bestaande uit de kleuren rood en zwart. Ik wil hem liever blauw en oranje hebben.

Wat denken jullie dat het beste (en goedkoopste) is: Over spuiten of nieuwe kappen kopen? En als het nieuwe kappen is waar kan ik die dingen dan halen?

Ik hoop antwoord te krijgen. Ik ben ook te bereiken op me e-mailadres. Dat is p_oranje@hotmail.com


Groetjes Patrick Oranje
 
Advertisement - register to remove this

je kan hem natuurlijk over (laten) spuiten, maar dan is je standaard lak weg, en meestal als het slecht uitvalt word je scoot ook minder waard , want de meeste kopers willen gewoon standaard lak, stel je koopt nieuwe kappen, kunnen je de oude verkopen (bijvoorbeeld aan mij:)). En je hebt nieuwe kappen, dus standaard lak, geen beschadigingen, goede ophangpunten, maar stel als je hem over (laat) spuiten en er komen krassen op, of je valt er een keer mee, is dat heel lelijk, want dan komt meestal je oude kleurtje er onder uit, en dat is niet mooi.
Ik zou nieuwe kopen, en je oude verpatsen.
 
Back
Top