kappen spuiten

JvD

Well-Known Member
ik ben hele tijd bezig geweest om te zoeken met search over wat de beste manieren zijn om me kappen te spuiten maar ik kan nix vinden. Weet iemand een site of how-to of kan hij zelf uitleggen hoe je het beste je kappen kan spuiten?
 
Advertisement - register to remove this

goed schuren met heel fijn schuurpapier totdat de kappen mooi dof zijn dan goed de stof eraf halen , dan goede hecht primer aan brengen zowel met de spuit als kwast ( met de spuit zal mooier worden maar het is maar primer ) dan goed op laten drogen dan weer goed vlak en mat schuren , dan weer de stof goed verwijderen , en dan het spuiten , het mooieste isz in een klein donker kamertje of hokje waar het zo warm mogelijk is zorg dat er absoluuut geen stof aan wezig isz en ik zou zeggen spuiten maar het is zeer belangerijk dat je goed verdeeld dus eerst de moeilijk kanten/ hoeken /plekken dan de grote oppervlaketen zor dat je van links naar rechts gaat of van boven naar beneden ( dus niet kris kras door mekaar) niet te dik spuiten en ook niet te dun het moet goed dekken en vloeien en er moeten uiteraad geen zakkers komen, die warmte zal zorgen dat de verf zo snel mogelijk opdroogt zodat er geen zakkers kunnen ontstaan ik zou zeggen veel spuit ptezien en succes
 
ok dank jullie
Ik weet me fout nu al ik heb gezocht bij scooterforum.net en de sites die Mastervanloon gaf zijn bij scootertuning.net ;)
 
Back
Top