Kappen laten coaten (zoals je velgen)

ik wil me velgen morgen wegbrengen samen met me carterdeksel om ze te laten coaten

(ik vind dat dit hier hoort aangezien er nog niks is waar het over dit gaat)

ze zeggen dat je ook je kappen kan laten coaten
heeft iemand hier ervaring mee?
het betreft een vrij simpele kleur
(hoogglans zwart)
iemand ervaring?
mvg Rico
 
Advertisement - register to remove this

JeffreyZwolle said:
nou lijkt me niet eigenlijk... omdat het zo heet word :p

iig niet op de zelfde manier als je velgen lijkt mij


Juist en als dat bevalt laat je de rest ook doen

(Btw doe dan nie eerst een heel belangrijk kapje :+)
 
Volgens mij houd de poedercoating niet op plastic. En daarna gaan ze in de oven en ik denk dat je kappen dan smelten/vervormen.
 
Dat is geen plastic gozer, dat is allemaal metaal, Poedercoaten gebeurt met electrisch geladen verfdeeltjes en volgens mij houden die alleen vast op metaal.
 
Jesse@BlueSR said:
Dat is geen plastic gozer, dat is allemaal metaal, Poedercoaten gebeurt met electrisch geladen verfdeeltjes en volgens mij houden die alleen vast op metaal.


O sorry :D

Maar nu weer ontopic:

Het wordt dus niet mooi?
 
Die deeltjes "plakken" alleen aan metaal.. Werkt met magnetisme en zo.. Tevens word het met 200 graden gebakken of zo en daar kunnen je kappen ook niet tegen..
 
Het wordt met negatieve en positieve ladingen gedaan:)
Dat zou geen probleem moeten zijn.

Alleen de temp kan idd een probleem zijn, maar ik zou zeggen vraag het je coater:)
 
die marnier is toch ook gemaakt omdat dit schoner is voor het milieu, nu zit er geen *******:p middel in ofzo drom hebben ze waarschijnlijk andere techniek om ut er tog op de laten plakken. Dus waarschijnlijk zoals hierboven met magnetisme(op metaal dus)
 
Z€NITHM@N RS said:
Bij occ choppers coaten ze ook van alles. Ook kappen.

Maar dat zijn geen plastice kappen daar is alles van allu, of iets anders maar iig geen plastic.

on-topic:

Alst goed is smelten je kappen want de verf wordt gehad in een over dus smelt.
 
Er zijn verschillende coat-manieren. Ik zou het inderdaad gewoon aan de coater vragen en een klein kapje meegeven om te testen.
 
ik heb heel mooi gecoate velgen (die glimmen)
dan moet je vragen of ze er ook blanke lak op willen doen.....kost je 20 euro meer ofzo,hangt ervanaf waar je het doet
 
mja kosten bij mij in de buurt
alle ralkleuren + grond en aflak
per velg 17,50 carterdeksel 17,50
en ja rest weet ik niet
maar daar hebben ze verschillende coatmanieren/systemen
iedereen denkt bij coaten alleen maar aan elektrsich poedercoaten en uitharden in een oven
maar je hebt dus meerdere dingen en daar doen ze inderdaad electrostatisch coaten (poedercoaten)
en ook gewoon maar inderdaad ik geef gewoon een kapje mee en ze hebben daar een heel goede primer voor dat het perfect uit gaat zien dus dan zien ik dat vanzelf wel
 
het waar is dit? en hoe het dit bedrijf?

b.v.d

STP^Stealth said:
mja kosten bij mij in de buurt
alle ralkleuren + grond en aflak
per velg 17,50 carterdeksel 17,50
en ja rest weet ik niet
maar daar hebben ze verschillende coatmanieren/systemen
iedereen denkt bij coaten alleen maar aan elektrsich poedercoaten en uitharden in een oven
maar je hebt dus meerdere dingen en daar doen ze inderdaad electrostatisch coaten (poedercoaten)
en ook gewoon maar inderdaad ik geef gewoon een kapje mee en ze hebben daar een heel goede primer voor dat het perfect uit gaat zien dus dan zien ik dat vanzelf wel
 
kappen

pas op me kappen te coaten! als ze aan trillingen en schokken zijn bloodgesteld op je stoot er vaak tege kan zoon verf zeer feine barstjes gaan vertonen! als hij dan in de zon staat ofzo ziet ie er niet uit!
 
Back
Top