Kantoorbaan? Of een andere werkplek?

Martini

Scootaholic
image.jpg image.jpg Hier een topic om een foto van je werkplek te plaatsen.. Ben wel benieuwd hoe andere forummembers hun werkdag door brengen..
Graag korte beschrijving erbij.

Ik werk zelf in de glasvezel, fiber to the home.
Momenteel ergen midden op straat in lelystad aan het werk..
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    1.2 MB · Views: 0
Advertisement - register to remove this

Ik zit straks in de WIA, uitkering trekker :(

Werkte gewoon op kantoor en het plan is uiteraard daar gewoon weer terug te keren zodra ik de WIA uit kan (dus weer hersteld ben).

1455097_763321860348294_1829666518_n.jpg


;)
 
Laten
Ik zit straks in de WIA, uitkering trekker :(

Werkte gewoon op kantoor en het plan is uiteraard daar gewoon weer terug te keren zodra ik de WIA uit kan (dus weer hersteld ben).

1455097_763321860348294_1829666518_n.jpg


;)
we hopen dat dat op korte termijn weer kan... Thuis zitten is ook niet wat..
Al is de sociale dienst wel nederlands beste werkgever.. Betalen op tijd en je hoeft niet bang te zijn dat je ontalagen wordt
 
Bas, van wat ik mee gekregen heb doe je jezelf wel iets te laag af met de term "uitkeringtrekker" denk dat jij er meer dan recht op hebt dan menig ontvanger.

Ontopic,

Ik kan geen foto maken van mijn werkplek, de afgelopen maanden 2 weken op de kazerne geweest, rest van de tijd her en der in het land :p
 
Ben. Nu buiten werktijd druk met het leeghalen van mijn toekomstige hobby hok. Moeten veel stellingen uitgeslepen worden. Hebben vroeger allemaal autobanden in gelegen.
Een hoop werk iig..image.jpgimage.jpg image.jpg image.jpg
 
Verder met een paar moaten bezig om een andere hal.. (Toevallig zit ie er aan vast..) :)

Wordt ook een hobbyhal. Maar dan meer voor auto's..
Komt een kantine in, komt een heel stuk bij aan..

Ik zal ooit een topic aanmaken van beide projecten.. Momenteel weinig tijd.. Aangezien ik ook nog 70 uur in de week bezig ben met het bedrijf... Volle planning momenteel.

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
 
View attachment 33255 View attachment 33256 Hier een topic om een foto van je werkplek te plaatsen.. Ben wel benieuwd hoe andere forummembers hun werkdag door brengen..
Graag korte beschrijving erbij.

Ik werk zelf in de glasvezel, fiber to the home.
Momenteel ergen midden op straat in lelystad aan het werk..

Voor welke onderaannemer werk jij? Ben paar weken terug nog in een PoP daar geweest. Of doe jij alleen lassen van de closures?
 
Ik ben zelf onderaannemer, heb een vof met 2 compagnons.
Wij werken voor a-hak telecom.
Onze bedrijfsnaam is Quality Connect Twente (QCT)
Ik heb 1 compagnon die sluiten we op in de pop. Lades lassen.
Doe normaal zelf de distributiepunten.
Momenteel in ziektewet door auto ongeval
 
Dan heb ik met hem daar opgesloten gestaan. Was inderdaad QCT. Ik heb 4,5 jaar bij de systeemleverancier gewerkt. Ken die jongens van HAK op de projecten ook allemaal wel. Nu werk ik voor ander bedrijf waar oa de 96'er eraan gebakken wordt in de prefabricage van de DP's. Verder vnl op andere vlakken van telecom actief nu.
 
Dan heb ik met hem daar opgesloten gestaan. Was inderdaad QCT. Ik heb 4,5 jaar bij de systeemleverancier gewerkt. Ken die jongens van HAK op de projecten ook allemaal wel. Nu werk ik voor ander bedrijf waar oa de 96'er eraan gebakken wordt in de prefabricage van de DP's. Verder vnl op andere vlakken van telecom actief nu.
Dan was jij samen met nog 2 mensen.
Hoe heet ie ook alweer. Bakker van de achternaam dacht ik.
Kan best zijn dat ik dat was in de pop.
Hij wou toen live meekijken met mijn metingen
 
Back
Top