[kansloos] Het grote chat topic!

Status
Not open for further replies.
even een vraagje, wat is er allemaal verplicht qua licht op een scooter?
achterlicht en voorlicht natuurlijk, maar ook remlicht? en dimlicht en groot licht?
knipperlichten die weet ik dat is : als je ze hebt dan moeten ze het doen, heb je ze niet is er niets aan de hand.
 
Programma: American history X Zender: Veronica Tijdstip: 28-1-2004
22:05-00:10 Genre: Film Inhoud: dramafilm
Danny Vinyard ligt thuis en op school flink dwars. Sinds zijn vader dood is, ziet hij zijn broer Derek als grote voorbeeld. Derek zit vast vanwege een racistische moord. Hij was de leider van een groep neonazi's. In de bak is hij echter bekeerd en nu is het aan hem om te voorkomen dat zijn broertje dezelfde fouten maakt als hij Jaar van premiere: 1998 Rolverdeling: Edward Norton, Edward Furlong, Beverly D'Angelo, Jennifer Lien e.a Regisseur: Tony Kaye



Uitgave: Programmabladen AKN Digital Services © 2004 | Alle rechten voorbehouden | Colofon
 
Originally posted by funk-master
Programma: American history X Zender: Veronica Tijdstip: 28-1-2004
22:05-00:10 Genre: Film Inhoud: dramafilm
Danny Vinyard ligt thuis en op school flink dwars. Sinds zijn vader dood is, ziet hij zijn broer Derek als grote voorbeeld. Derek zit vast vanwege een racistische moord. Hij was de leider van een groep neonazi's. In de bak is hij echter bekeerd en nu is het aan hem om te voorkomen dat zijn broertje dezelfde fouten maakt als hij Jaar van premiere: 1998 Rolverdeling: Edward Norton, Edward Furlong, Beverly D'Angelo, Jennifer Lien e.a Regisseur: Tony Kaye



Uitgave: Programmabladen AKN Digital Services © 2004 | Alle rechten voorbehouden | Colofon
Ik wist niet dat jij lezen kon, Funk? :p
 
Originally posted by Vassago
Zo lelijk als de nacht met een kut als een doodgereden egeltje schat ik zo in.

Fout ingeschat:)

Heb Me voorgenomen geen lelijke wijven meer te scoren.



Crossen met pizzabrommer was trouwens lol, bij pizzeria wat pils gedronken en toen weer direct naar huis
 
Originally posted by Rakel
electroclash = :W
heb je die cd?
Met electroclash bedoel ik gewoon het genre, dus à la FischerSpooner, Miss kitten The Hacker, Felix Da Housecat.... Dat soort dingen.
Maar je hebt gelijk, Electroclash is :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top