Kan ontsteking begrenst zijn?

Xusuhi

Member
Hoi, ik heb een Aprilia Sonic 2 takt. 70cc dr, terugloop leovince en full polini overbrenging. Ik heb dus een vraagje de scooter trekt in een rechte lojn snel naar de 70kmh alleen als ik op de 70kmh lijkt het dat ie gewoon niet sneller wilt gaan hij wilt het wel. Nou is mijn vraag kan het zijn dat de ontsteking is begrensd? Ik heb namelijk onlangs de originele ontsteking vervangen voor een nieuwe van dmp. Met de oude ontsteking liept ie wel harder dan 70kmh. Weet iemand of de ontsteking is begrensd en hoe ik dit erfa haal?

Advertisement - register to remove this

als de ontsteking begrensd is gebeurd dit meestal via het cdi
heb je de cdi ook vervangen ?
Nee cdi is nog het zelfde niks aan gedaan. Is echt vreemd want met de precieze zelfde setup liept ie eerst 95 / 100
Post automatically merged:

als de ontsteking begrensd is gebeurd dit meestal via het cdi
heb je de cdi ook vervangen ?
Hij trekt echt harstikke goed, loopt netjes stationair alleen op 70 a 80 stop ie er opeens mee een wilt ie niet verder gaan

DMP is zo wie zo rotzooi
Yo, ik heb de gasnaald clip een beetje hoger en lager gedaan en kijken of er verschil is maar dit is er niet echt. Ik heb even goed geluisterd en wat er gebeurt is je trekt op naar de 75 en dan valt ie terug in toeren. Dat hoor ik aan de uitlaat. En gaat hij opeens een stuk rustiger klinken en stopt dan op deze snelheid

Write your reply...
Back