Kan ik op een Euro4 60cc monteren...

Memotje

New Member
Kan ik op een euro4 waar standaard 50cc op zit 60cc op zetten?

heeft dit ook effect ondanks dat hij begrensd is dat hij dan toch sneller zou lopen? Iedergeval sneller optrekken...

Wie heeft hier ervaring mee? Dacht vraag het hier even voordat ik hier aan begin!
 
Advertisement - register to remove this

Zal de brandstof denk ik wel bij geregeld moeten worden via de ECU. Want een 60cc heeft gewoon meer brandstof nodig, wat niet binnen de parameters is van het ingestelde in de ECU. Dan zal je al een malossi ECU moeten monteren, anders gaat de boel kapot ,schraal of niet lopen.
 
Het ligt eraan welke type scoot het hier betreft.
I.c.m. een elektrisch aangestuurde carburateur is het gewoon mogelijk, zit wel verschil in de snor en bromversie.
Is het een E4 met volledig (EFI) injectie, is het niet mogelijk zonder een dure aanpassing te (laten) doen.
 
bedankt voor jullie bericht!

Het is een snor brommer. Btc riva uit 2018. Het is geen EFI. Er worden geen Malossi ecu’s voor dit model verkocht of gemaakt. Het zijn Chinese scooters.. :(
 
Helaas stopt hier dan verdere info omtrent je scoot!
Niet lullig bedoeld, maar zie: https://scooterforum.net/threads/snortuning.196833/

Even nog een tip, de Chinese Euro 4 scooters maken ook gebruik van het ECS Dellorto systeem.
Dit is het enige wat ik je nog kan meegeven..., zou hier verder op zoeken of evt actuele webshop contactteren.
Wellicht is een 63cc cilinder plaatsen niet eens noodzakelijk, voor wat men wilt bereiken. (is een aanname)
 
Last edited:
Back
Top