This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

kan ik nog emt deze cil rijden? (kras) zie foto;s

Status
Not open for further replies.

FraNNa

beta blaast lkkr..
hee mensen


me (2e) athena is WEER vastgelopen door alweer een kapotte naaldlager..

er zaten allemaal putjes in me kop en zuiger en een krasje in me wand..

nu heeft een vriend van em me cil weer een deel gefixed (me kop netjes glad geschuurd lichtjes en de kras in me wand netjes glad gemaakt)

maar ik heb vandaag ff een zuiger veer in me cil gedaanen als ik dan naar het licht kijk dan zie ik dat er nog een beetje licht door schijnt waar de kras zit..


kunnen jullie kijken als ik nog met deze cil kan rijden? de kras is voelbaar.. maar is niet mega diep..




ik heb maar extra veel foto;s gemaakt.. srry voor slechte kwaliteit en grote
 
streetpower said:
Op de foto's is niet echt goed te zien hoe diep de krassen zijn, maar anders kan je em laten honen.


jah maar dat honen is toch best duur?

dan koop ik liever ene neiuwe cil
 
Chris@neorally said:
omg, beetje last van detonatie

ja hier heeft hij zeer veel aan, z'n reactie.....

Die detonatie zou hij misschien nog weg kunnen schuren, denk het niet...

maar die kras lijkt op de foto aardig diep, en hij is voelbaar geef je zelf al aan
de kosten van honen etc zijn echt prijzig...

dus kortom, ik zou een nieuwe aanschaffen..
 
denn1s said:
Dan ben ik dus in de was, excuseer mij...

sure np..

maja ik vroeg dus al aan topicstarter : zijn het diepe groeven, of gaat het om lichte krasjes ? het verschil is namelijk moeilijk te zien op de foto's
als het gaat om lichte krasjes kan je je cilinder laten poetsen, dat kost ongeveer 2 tientjes.

nieuwe zuiger en klaar is kees
 
Maar als je al gaat kijken naar de kop, die kan je niet meer gebruiken lijkt me(evt afvlakken zijn kosten) nieuwe zuiger is kosten, De kras/groef was voelbaar..

denk toch echt dat je dan btr een nieuwe cilinder kan aanschaffen?
 


ne het is EEN groef.. die voelbaar is.. maar niet heel diep hij is "voelbaar" hij is als ik me cil recht voor me houd niet zicht baar (hoe diep die is) zo oppervlakkig isie..
 
nou honen dus dat ding, kop ff netjes (laten) maken, nieuwe zuiger en vlammen

lang niet zo duur als een nieuwe cilinder hoor...


edit: ook maar ff een GOED small end lager aanschaffen als je athena al 2 keer kapot is gelopen door een rag-naaldlagertje
 
Wat wil je eigenlijk zelf? aangezien je bij VA een cilindertje vraagt?

Als je Jasper zo hoort, zou dat ook best kunnen... zit wel wat werk aan met het is dus wel cheaper zo als k hem mag geloven...
 
Honen kost vrij weinig, en als het alleen alu van de zuiger is, doet een schuurpapiertje ook wonderen

Enne die kop, daar kan je nog makkelijk mee rijden.

Mijn doppler naaldlagers liep ook uit mekaar @ evo en ik had ook putte overal, maar met die kop valt nog goed te knallen.
 
Status
Not open for further replies.