kan iemand mij helpen

apriliaboy

Well-Known Member
ik had laast een yasuni uitlaat gekocht en ik moest hem inelkaar zetten en er stond op die handleiding kit yasuni sl weet iemand wat dat betekend???
en is het voor een 50 cc of 70 cc
 
Advertisement - register to remove this

Wat voor Yasuni is het?
Aan de hand daarvan kan je denk ik gewoon opzoeken of het voor ene 50cc is of een 70cc.
Buiten dat... Meestal check je dat toch vóór dat je hem koopt? :p
 
help

maar de uitlaat steekt ook iets meer uit
want een vriendin van mij die heeft een r en die steek helemaal niet zo ver uit als die van mij maar je hebt ook gelijk dat ik eerst moest vragen maar hij zij neej deze uitlaat moet je hebbn dus maar ik heb mijn lesje nou wel geleerd 8P
maar ik zal van de week wel effe een foto sturen want ik kan hem namelijk helemaal niet vinden op internet
maar waar moet ik die uitlaat dan vinden 8P
in iedergeval bedankt
 
Uhm, weet je wel wat je besteld hebt?

Leg eerst eens uit welke scooter jij hebt. De uitlaat die jij noemt is voor een suzuki katana scooter.
 
ik heb een arpilia sr rl *D ik heb de uitlaat bij het bedrijf bromfietsenrikkers in varsseveld gekocht en ik wou graag een yasuni hebben en toen kwam hij er met een aan zettn en dat was voor een aprilia sr motor suzuki katana maar ik zei zo van maar die past niet bij mij op dat is een heel ander merk dan die van mij en hij zij zo van jij hebt tog een morini blok ik zij zo van jah dat heb ik na dan past deze er wel op ik heb geen verstand van scooters 8Pdus ik dacht van hij zou wel gelijk hebben8Pmaar ik doe morgen wel even een foto maken en dan zet ik hem er wel bij maar er zit aan de achterkant van de demper moest ik een veertje plaatsen een klasgenoot van die zei zo van alleen 70 cc hebben dit is dit waar ofnie
 
ik heb hem verkocht en nu

ik heb de uitlaat verkocht aan een kamaraad van mij die het 70 cc dus
maar ik wil nu weer een andere zit te twijfelen tussen de

LAZER X PRO CHROOM
LEOVINCI handmade ZX

welke is beter kwa snelheid
en optrekken
 
Back
Top