M murderkan Well-Known Member 6 September 2004 #1 hallow mensen ik ben op zoek naar een ( goede) evo 50 voor piag. plz nie van die gare maar gewoon normale.. je richtprijs en foto is altijd handig alvast bedankt ook ben op zoek naar evo uitlaat laat me weten !! !!! ho uvan julli
hallow mensen ik ben op zoek naar een ( goede) evo 50 voor piag. plz nie van die gare maar gewoon normale.. je richtprijs en foto is altijd handig alvast bedankt ook ben op zoek naar evo uitlaat laat me weten !! !!! ho uvan julli
A-Bizar - 7 September 2004 #2 toevallig geen intresse in evo70? ding is nog aardig nieuw. Kijk anders even in me toppic hier in V&A ooooi
toevallig geen intresse in evo70? ding is nog aardig nieuw. Kijk anders even in me toppic hier in V&A ooooi
H hooz -- 7 September 2004 #3 heb je een evo ac of lc nodig? kheb eventueel wel een ac liggen nog. laat maar weten
ThundeRRacing van Donderen Timmy 7 September 2004 #5 ik heb ook nog een evo 50 dila tuned liggen 50 km oud alles zit erbij pakkingen etc voor foyto`s timmyvandonderen@pandora.be(btw ook msn adres)
ik heb ook nog een evo 50 dila tuned liggen 50 km oud alles zit erbij pakkingen etc voor foyto`s timmyvandonderen@pandora.be(btw ook msn adres)
B butthead Well-Known Member 7 September 2004 #6 heb nog een evo uitlaat liggen ding is helemaal nieuw, zit alleen geen demper op. Mag voor weinig weg. greetz
heb nog een evo uitlaat liggen ding is helemaal nieuw, zit alleen geen demper op. Mag voor weinig weg. greetz
M murderkan Well-Known Member 7 September 2004 #7 noem maar prijze butthead en piojjo ...k heb wel intresse
M murderkan Well-Known Member 7 September 2004 #8 ik heb een LC nodig.. graag zo compleet en netjes mogelijk(A) des te hoger de prijs heah