Kan een Peugeot cilinder en zuiger op een Kymco dj

Giobeun

New Member
Ik heb een Kymco dj zuiger en cilinder laatst vast gelopen ik zoeken voor een nieuwe duur!! Dus ik ging ff op Marktplaats en dacht Peugeot vivacity enz cilinder is toch het zelfde als kymco dj horizontaal ik vraag het maar ff ook krijg er maar geen antwoord op
 
Advertisement - register to remove this

Duur? Even duur als een peugeot cilinder. Op k-parts verkopen ze de Naraku 50cc voor 51,95 en een Airsal 70cc Eurokit voor 75 Euro.
Beiden worden gratis verzonden.
 
Zuiger weet ik niet. Maar cilinder is volgens mij beetje anders dan de echte peugeot cilinder.

Snap dat een nieuwe duur is.. Maar dat is wel de best werkende cilinder.

Ben weinig aftermarket cilinder tegen gekomen die net zo goed zijn.. Onder de 60 euro heb je eigenlijk gewoon niks.

Je kan er ook een DR50 erop zetten, maar helaas zijn deze ook rond de 100 euro

Naraku op 2takt is rommel zelfde als DMP.


BGM is wel redelijk als je de alu cilinder neemt, maar raad je alleen niet aan om die kopere zuiger ringen te monteren, die zijn echt waardeloos.


Anders de carenzi proberen.
 
Last edited:
Oude type Kymco DJ (Refined) heeft hetzelfde motorblok als de Honda Vision (Metin) van jaren terug.
Alhoewel Peugeot nauw heeft samengewerkt met Honda is het toch allemaal net even iets anders zoals Eurokit al aangaf.
Zuiger compleet van Peug past sowieso wel op de Kymco, maar cilinder is iets anders waardoor de uitlaat niet meer goed past bij de ophangpunten op het motorblok of cilindermond.

Het originele spul van Honda en Kymco is inderdaad nogal prijzig...
133,00 Euro zag ik ergens.., maar er zijn ook zat alternatieven zoals bijvoorbeeld deze:

 
Back
Top