Kan een automatische choke voor altijd aan?

Oimate77

New Member
Mischien een stomme vraag,

maar kan je er voor zorgen dat je scooter choke altijd aan blijft staan? Ik kan ook gewoon grotere sproeier erin doen maar ik vroeg me dit gewoon af om het mezelf makkelijker te maken.

mvg
 
Advertisement - register to remove this

Tuurlijk kan dit, gewoon de stroomkabeltjes lostrekken van de E-choke.
Bedankt voor je reactie

dat heb ik dus gedaan, gebeurde niet zo veel, het probleem is dat mijn scooter alleen koud heel snel optrekt (dus met choke) en zodra die warm is trekt ie niet meer op. Ik dacht dat het kwam door tekleine sproeier. Zou dat kunnen?
Mvg
 
Last edited:
Mischien een stomme vraag,

maar kan je er voor zorgen dat je scooter choke altijd aan blijft staan? Ik kan ook gewoon grotere sproeier erin doen maar ik vroeg me dit gewoon af om het mezelf makkelijker te maken.

mvg
Dit wil je zeker als begrenzer kan gebruiken.. Zou het niet aanraden eigenlijk als je choke eraf gaat draait de boel alleen maar armer.
 
Mischien een stomme vraag,

maar kan je er voor zorgen dat je scooter choke altijd aan blijft staan? Ik kan ook gewoon grotere sproeier erin doen maar ik vroeg me dit gewoon af om het mezelf makkelijker te maken.

mvg
http://www.retroclub.nl/elektronica/20840-werking-controleren-van-de-elektrische-choke.html

volgens mij dus niet, echter weet ik niet of dit bij allemaal hetzelfde werkt.
Je kan m wel nog handmatig manipuleren door m in de open stand vast te zetten met iets maar beste gewoon sproeier veranderen
 
Je gaat je choke aan laten staan omdat je te lui bent om een sproeiertje te vervangen? Is 5 minuten werk ofzo
Vroeg het me ook gewoon af he, maar hij loopt met choke perfect dus waarom niet?
Post automatically merged:

http://www.retroclub.nl/elektronica/20840-werking-controleren-van-de-elektrische-choke.html

volgens mij dus niet, echter weet ik niet of dit bij allemaal hetzelfde werkt.
Je kan m wel nog handmatig manipuleren door m in de open stand vast te zetten met iets maar beste gewoon sproeier veranderen
thanks voor de reactie,

er zit een soort busje op die over de 'naald' gaat wanneer hij warm gedraaid is. mischien dat busje er gewoon af beunen
 
Vroeg het me ook gewoon af he, maar hij loopt met choke perfect dus waarom niet?
Post automatically merged:
Omdat het toch zonder choke perfect moet lopen.... maakt mij verder niet uit wat je met je scooter doet maar zoiets kleins als.een sproeier vervangen is al te veel moeite dan sluit je liever je choke af. Wat is dat nou voor oplossing

Ah mn voorrem werkt niet want mn remblokken zijn op, gebruik ik toch alleen mn achterrem....

Maargoed ik bemoei me er verder niet mee
 
Omdat het toch zonder choke perfect moet lopen.... maakt mij verder niet uit wat je met je scooter doet maar zoiets kleins als.een sproeier vervangen is al te veel moeite dan sluit je liever je choke af. Wat is dat nou voor oplossing

Ah mn voorrem werkt niet want mn remblokken zijn op, gebruik ik tochMaargoe
Oke, ik heb nu alles geprobeerd. Niks werkt gewoon. Kan dit wat met je CDI te maken hebben?
 
Back
Top