kan de woute je iets maken??

B

baeron tuynheck

Guest
Is het zo dat de woute je helemaal niks kunnen maken als ze je op de rollerbank zetten???
door die euroregeling uit italië... Een vriend van me heeft da een x voor elkaar gekregen, voor de rechter en heeft nog gelijk gehad ook!!! vetjes:p
 
Advertisement - register to remove this

je bedoelt vrij verkeer van goederen? als je 'm in italie koopt gaat ie 80 ofzzow, maar dan moet je 'n eerst GOED LATEN KEUREN voor de NL weg voor je 'm mag verzekeren, dus ze kunne je WEL wat maken, typegoedkeuring heet dat
 
Ik heb ook zoiets gehoord. Je kan die coppers volgens mij eerst vragen naar een of ander bewijs ofzow od ze daar wel mogen staan controleren. Als ze die niet bij zich hebben hoef je niet op de roller!!!! IK HOOP DAT HET ZO IS EN DAT DIE K*T ROLLERBANK NOU ES VERDWIJNT!
 
Je kan ze vragen naar de eikingspapieren (ei of ij ??). Als ze die niet kunnen tonen hoef jij inderdaad niet op de rollerbank. Net zoiets als dat ze je niet kunnen bekeuren voor een snelheid die is waargenomen op hun motor.

Greetz
 
Zijn er nog andere manieren om van die coppers en hun rollerbank:( af tekomen qua regels ofzow afgezien van de goed opletten????
 
lijkt me van niet.. als ze je aanhouden moet je toch echt wel mee
eruuug knap als je je daar uit kan lullen.

Massol
 
Back
Top